Gå til innhold

Antiricer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan skademeldingen der blir seende ut ja.

Ang det med sivilpolti, fik jeg også skikkelig "oj, oslo følelse.." men jeg vet ikke!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe man behøver ikke være riceboy eller ha japansk merke for å drite seg ut, har sett filmer og div av alle slags folk og merker.. har nok noe med personen å gjøre. lol

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Jeg mener den bilen i lyskrysset som spinner rundt når sivilpurken kommer er en norsk Opel Omega. Husker ikke hvor jeg har det fra, men jeg mener det er på Karl Johan.

Karl johan er det ikke.. da ville jeg heller ha sagt at det er i storgaten i lillestrøm pga gatekjøkkenet på venstre siden der..

men

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaahahaha så jævli mye udugelige folk!!! :D:D:D:D:D:D

digget han på sykkelen som kjørte rett i treet, aaahahaha! og han på taket på trucken, fy faen :D

nesten så eg ikkje får lyst å filme køddekjøring lenger, virker dømt til å gå gale :D:P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider