bozzo Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Driver og bytter topp på Opel Calibra, men det var ikke noe fart over Opel-delen av forumet, så tenkte jeg kunne slenge ut "fårgan" her.. Spiller det noen rolle hvilken rekkefølge man drar igjen boltene til toppen? Veit dette skal på ett visst moment etc, har skjemaer på det... Lurer egentlig mest på rekkefølge.. Håper noen svarer fort, før det går galt :D :ratatatat Opel 16v Turbo med 10 svidde ventiler funker ikke noe særlig :D:D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 normalt sett begynner du i mitten og jobber deg utover på annenhver side..se i hayns boka da vel..står det.. skjønner du? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 sånn er det på volvo i hvertfall.. først de to i midten, så på annenhver side av midten... ta først med halvt moment, så en runde med 0,5nm mindre enn moment, så til slutt strammer du med hele momentet.. 3runder er kanskje mer enn de fleste gidder.. men men.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Breisladdern sånn er det på volvo i hvertfall.. først de to i midten, så på annenhver side av midten... ta først med halvt moment, så en runde med 0,5nm mindre enn moment, så til slutt strammer du med hele momentet.. 3runder er kanskje mer enn de fleste gidder.. men men.. du er så flink med disse tegningene dine :D orker ikke å engasjere meg så mye jeg..hehe..er samme opplegget på de fleste biler etter hva jeg vet.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Var dette di fant ut også, jobba oss ut fra midten... Så nå mangler vi bare å finjustere tenning, og få strammet til reima, så starter den og går som aldri før :D Opel er enda mer simpelt å skru på enn Volvo tror jeg :D Bare dyrere :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 en kar på jobben som har en FEEEET acsona :D den er så rå! :D må prøvd å få noe å ta bilder med :P så kan ta bilder av evnt. fete biler som kommer innom :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Mambo en kar på jobben som har en FEEEET acsona :D den er så rå! :D må prøvd å få noe å ta bilder med :P så kan ta bilder av evnt. fete biler som kommer innom :) topic? volvo242TIC: Ja er mye lettere å vise og forklare ting med tegninger... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.