Gå til innhold

Jetta GT - GreenLightning =)

Ranger emnet

wabby

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det min tur å legge ut litt info om Jetta'n min.

Orginalt var dette en 1.6 og har nå blitt bygget om til GTI.

jetta01.jpg

jetta02.jpg

Det som dere ser i hatthylla er:

2 Infinity 6x9 Reference

2 MDS Fanatic Mellomtone

1 Lanzar FreeAir

jetta03.jpg

Bygget igjen "søppelbøttene" og lagt inn høytalerene slik isteden. Bilen blir jo sååå mye mer ryddig :D

jetta04.jpg

Som dere ser så har jeg fått lånt et ræva kamera, får ikke sett DTM stussen skikklig engang :(

jetta05.jpg

Her ser dere fronten, Skulle ønske at jeg kunne få et lite skilt og flytte den opp, slik det står nå så har oljetemp økt med ca 10 grader.

jetta06.jpg

Har er Console'n min :D Clarion skjerm, JVC mp3 spiller med linje in , Luisi ratt og GT instrumenter.

jetta07.jpg

Her er Xbox'n vel plassert i Armhvilerrommet, satt som støpt og den får faktisk nok kjøling :D

jetta08.jpg

Et profilbilde, desverre ræva kamera, men bak så får man ikke fingrene mellom dekka og skjermene, så her skal det breddes og kantene inn skal vekk.

jetta09.jpg

Enda et bilde av Xbox'n og hatthylla

jetta10.jpg

Slik ser det ut i bagasjerommet, har ikke orket å gjøre det sånn superpent, men så lenge kasse sitter som støpt og ikke flyr rundt så er jeg fornøyd. Tøff kondensator ? 1F stor ;)

Prøvde i vinter å ta opp lyden av bilen, ble greit nok. Legger ut noen linker:

Kaldstart

Tomgang

Dra ut 1 og 2 gir

Dett var dett for dennegangen , kommer nok tilbake når jeg får tak i et bedre kamera og evt får gjort mere med bilen.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den bilen der har gått i Arendal eller Grimstad før??? Eller har du hatt den de siste 3 årene?`Mener å huske den så rimelig shabby ut for en tid tilbake, men ser ut til å være rettet opp i nå

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30-Cab:

Bilen har jeg hatt nå i ca 1,5 år og kjøpe den av en på Vold i Porsgrunn. Da var det 90 fangere på den , ikke effektanlegg og noe slitent interiør. Speilene så heller ikke ut.

Har fått det spørsmålet mangeganger da mange mener at det er gamlebilen til HI-FI klubben, men det er det ikke.

KingCamel:

Jeg har desverre ikke mere specs på den uten at det er 1F kondensator og den er orginal i Pepsiflasken. Kan få tak i mere spec's men da må jeg ringe litt rundt.

Kjøpte skjermen, kondensatoren og en Mp3 spiller (ikke den i bilen) for 5000,- ;)

Passat Kara:

Jeg har trådløse kontrollere fra Logitech, har en 12 - 220v omformer under setet som jeg har egen bryter på dashbordet.

Pr idag så kjører jeg en egen forsterker (Arizona Eagel) på Sub'ene bak, og så kjører jeg en egen MDS Classic forsterker til det kun i hatthylla. Frontsettet drives av spilleren, det klarer den faktisk utmerket godt.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

E30-Cab:

Bilen har jeg hatt nå i ca 1,5 år og kjøpe den av en på Vold i Porsgrunn. Da var det 90 fangere på den , ikke effektanlegg og noe slitent interiør. Speilene så heller ikke ut.

Har fått det spørsmålet mangeganger da mange mener at det er gamlebilen til HI-FI klubben, men det er det ikke.

KingCamel:

Jeg har desverre ikke mere specs på den uten at det er 1F kondensator og den er orginal i Pepsiflasken. Kan få tak i mere spec's men da må jeg ringe litt rundt.

Kjøpte skjermen, kondensatoren og en Mp3 spiller (ikke den i bilen) for 5000,- ;)

Passat Kara:

Jeg har trådløse kontrollere fra Logitech, har en 12 - 220v omformer under setet som jeg har egen bryter på dashbordet.

Pr idag så kjører jeg en egen forsterker (Arizona Eagel) på Sub'ene bak, og så kjører jeg en egen MDS Classic forsterker til det kun i hatthylla. Frontsettet drives av spilleren, det klarer den faktisk utmerket godt.

hvor mye koster en sånn omformer? har du ikke egen dvd til skjermen?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut Bjørn :)

Noen framtidige planer for bilen?

Er foresten ute etter motoroppgradering i golfen min, så hvis du kommer over noe. Helst 1,8forgasser/injection. For jeg vikke opp i forsikring, hvertfall ikke til GTI klassen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Dette ser bra ut Bjørn :)

Noen framtidige planer for bilen?

Er foresten ute etter motoroppgradering i golfen min, så hvis du kommer over noe. Helst 1,8forgasser/injection. For jeg vikke opp i forsikring, hvertfall ikke til GTI klassen.

Skulle akuratt til å si at du kan ta min GTI 8v motor etterhvert, for jeg er på utkikk etter en 16v motor.

Men hoggeren har jo en drøss av 1.8 maskiner om det vil kun opp i litt volum.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir plutselig veldig mye mer å bytte om en skal over til GTI 8v eller 16v. Det er bare for at jeg skal holde ut med bilen et år til og på vintern trenger jeg ikke masse hk. Hvertfall ikke på framhjula.

Skulle bygd om til rwd om det skulle være noe mer moro på vintern.

Derfor jeg er ute etter en 1.8 forgasser eller injection. Da for 90hk og holder en liten stund til.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider