Gå til innhold

Mitt nye lille prosjekt- Endelig GTI!

Ranger emnet


NoFear

Anbefalte innlegg

Da var min kjære "Golfy" solgt, og jeg har da kjøpt meg en -91 mod. Golf GTI 16V Wolfsburg Edition.

Har ikke så veldig store planer for denne egentlig, men litt må gjøres for at den skal se bedre ut....

- trolig skifte til vanlig lyktliste frem

- skifte til hvite blinklys på sidene

- skifte baklykter (ChrystalEdge)

- råere felger (helst 9x16)

- DTM-leppe

+ litt småsnacks

 

Her er ihvertfall noen bilder:

 

golfgti16v.jpg

 

gti16v.jpg

 

gti2.jpg

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

Hva med 9*15, bare for å bryte trenden? Og den var kanskje litt for fin i lakken til å sette på Golf Rallye-skjermer (noe som etter min mening er det råeste en kan gjøre med en Golf zwei).

 

Som sagt før: likte den ja!

rudskogen med bilen da?:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Pen bil. Det var denne som var tilsalgs på Autodb for litt siden?Kikket litt på denne selv.

 

nja, var vel det. tror ikke den stod så lenge tilsalgs...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Hva med 9*15, bare for å bryte trenden? Og den var kanskje litt for fin i lakken til å sette på Golf Rallye-skjermer (noe som etter min mening er det råeste en kan gjøre med en Golf zwei).

 

 

øhh.. så du mener at en strøken original Golf Rallye som også kanskje er nylakkert ikke er fin? skjønner ikke helt logikken din...menmen, blir noe annet hvis det kommer på 9x16, fyller ut skjerma litt mer... :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Hva med 9*15, bare for å bryte trenden? Og den var kanskje litt for fin i lakken til å sette på Golf Rallye-skjermer (noe som etter min mening er det råeste en kan gjøre med en Golf zwei).

 

Uhm.. Ser ingen RALLYE skjermer her,men jeg ser G60-BREDDERNE.. Forskjell her vettu,og hvis man skal ha 9x16 felger,så er det en liiiiten fordel å ha bredderne... :) ;)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

 

Uhm.. Ser ingen RALLYE skjermer her,men jeg ser G60-BREDDERNE.. Forskjell her vettu,og hvis man skal ha 9x16 felger,så er det en liiiiten fordel å ha bredderne... :) ;)

 

kall det hva du vil, men akkurat nå tenkte jeg han mente bredderne, for det er nå det jeg har... ble litt tull her nå....

og ja, jeg har bredderne og da kan det vel være en fordel å ha 9x16 også, for å si den på den måten.. :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cheron

Hvor store er felga som står på nå da?? Om du skal bytte så kan jeg være interessert i dine gamle om det er 16 tommere :)

 

16" ja, noen som er interessert her nå så det er bare å hive seg på bølgen....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

 

Som sagt før: likte den ja!

rudskogen med bilen da?:)

 

Rudskogen , nærs, tru itj d! Nei, blir kanskje så vi skal kjøre AMG'n nedover...Skulle visst hos Sharif en tur...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Uhm.. Ser ingen RALLYE skjermer her,men jeg ser G60-BREDDERNE.

Jeg ser heller ingen Rallye-skjermer slik den står, jeg bare antydet at Rallyebredding hadde vært en fin modifikasjon på denne bilen. Relativt sjeldent er det også, imotsetning til G60-plast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Jeg ser heller ingen Rallye-skjermer slik den står, jeg bare antydet at Rallyebredding hadde vært en fin modifikasjon på denne bilen. Relativt sjeldent er det også, imotsetning til G60-plast.

 

Tror ikke denne bilen får slike inngrep, for denne bilen er et sjeldent bra eksemplar av en GTI 16V... Må passe på de som er igjen :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår