Gå til innhold

Mitt nye lille prosjekt- Endelig GTI!

Ranger emnet


NoFear

Anbefalte innlegg

Originally posted by DCA

 

Kan være gamle bilen til øvergård da! de var jo ganske like! :D

 

hehe...njars... bortsett fra sjakkbrettet som gjorde bilen mindre pen spør du meg !

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by passat kara

 

NJa.. rimelig sikker på at den røde 2er golfen hans har eier på vinstra.. han har i alle fall kjøpt den på oppdal og det er nok den bilen.. men håper den ikke var så "jall" når han hadde den da.. hehe

 

vemund

 

hehe, jaja, men.. da har det gått fort... Jeg kjøpte Golfy på Vinstra i fjor.. arti om den har kommet dit å. Da jeg kjøpte den var den ganske så original....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Hva slags felger er det som sitter på? Str..? Dim på dekka?

 

Forresten...har du noe nytt navn til din nye bil? :) Siden du har hatt navn på de forrige...;)

 

215/40-16

 

Nei, har ikke kommet på noe bra navn enda.. forslag kanskje? På hjemmesiden min har det bare blitt Prosjekt GTI 16V, men det blir for kjedelig...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

Hehe...ikke beauty det brettet nei! :)

 

Kan være gammelbilen til HRC det er snakk om å da, sist jeg så den på Vinsta var den ikke akkurat så Nice! Den var jo ganske lik min en gang.... Litt penere i lakken da, men...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kris

Tittet raskt igjennom hjemmesiden og må si at jeg er imponert over det du har gjort med de tidligere bilene, om du har gjort alt selv. ;)

 

Ikke akkurat d nei, har stått for tanken om hvordan bilene skulle se ut og hjulpet til selvfølgelig med det jeg kan....Og ikke minst sett på og lært mye, av alle de timene vi har brukt på bilene.. Men HRC skal vel ha mye av æren ja ;)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så vidt sett bilen på streetmeet'et,du kjørte jo så mye frem og tilbake :D Men bilen var kjempefin,sinnsykt fint interiør! God lyd ved pådrag var det også! (VIL OGSÅ HA 16V!!)

;) Trodde Wolfsburg edition hadde spylerdyser i fangeren foran jeg,men tok visst feil der.. Grattis med ny og flott bil!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Fikk så vidt sett bilen på streetmeet'et,du kjørte jo så mye frem og tilbake :D Men bilen var kjempefin,sinnsykt fint interiør! God lyd ved pådrag var det også! (VIL OGSÅ HA 16V!!)

;) Trodde Wolfsburg edition hadde spylerdyser i fangeren foran jeg,men tok visst feil der.. Grattis med ny og flott bil!

 

hehe, ja, måtte dra å se om noe, også dro alle de andre oppdalingene, så var ikke så mange igjen å snakke med.

 

"æ har æffæktannlægg" , Scorpions sådan... og kvassse kammer....

 

Takktakk!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår