Gå til innhold

Mitt nye lille prosjekt- Endelig GTI!

Ranger emnet


NoFear

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Pater

 

 

hehe... kjøpe seg nye felger, hehe :P ikke noe spes pene di der

 

nei, de er ikke særlig sexy.... Men det er ikke så veldig mange biler på vinteren som er feit da!

Tror det blir sparing til nye sommerhjul istedet jeg... Sommerdekken var veldig slitt, helt ned til "korden" faktisk på det ene dekket... Så da blir det både nye felger og dekk til sommers....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

nei, de er ikke særlig sexy.... Men det er ikke så veldig mange biler på vinteren som er feit da!

Tror det blir sparing til nye sommerhjul istedet jeg... Sommerdekken var veldig slitt, helt ned til "korden" faktisk på det ene dekket... Så da blir det både nye felger og dekk til sommers....

 

sett vinterdekk på sommerfelgene da, og vinterfelgene kan du hive så langt du klarer å hive dem :D.... rimelige bra dekk som sitter på vinterdekkene dine nå..... yokohama ett eller anna.... kjøp deg noen 9*16 på sommers ell noe, tøft

 

egentlig er det ikke noe vits i å ha finere på sommeren enn på vinteren da.... for er jo omtrent mere vintertid enn sommertid :D hehe... så er jo nesten att man bruker viterfelgene mere enn sommerfelgene :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

 

sett vinterdekk på sommerfelgene da, og vinterfelgene kan du hive så langt du klarer å hive dem :D.... rimelige bra dekk som sitter på vinterdekkene dine nå..... yokohama ett eller anna.... kjøp deg noen 9*16 på sommers ell noe, tøft

 

egentlig er det ikke noe vits i å ha finere på sommeren enn på vinteren da.... for er jo omtrent mere vintertid enn sommertid :D hehe... så er jo nesten att man bruker viterfelgene mere enn sommerfelgene :D

 

Piggfridekka passer jo ikke på de 16" sommerfelgene:P

Lyst på 9x16 ja, eller noe annet snacks.. sett litt på Posche-hjul da.... Det hadde vært no'.... Vinterdekka har jeg nok på i lag tid enda her ja... Får vell skifta i april en gang...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by NoFear

 

Piggfridekka passer jo ikke på de 16" sommerfelgene:P

Lyst på 9x16 ja, eller noe annet snacks.. sett litt på Posche-hjul da.... Det hadde vært no'.... Vinterdekka har jeg nok på i lag tid enda her ja... Får vell skifta i april en gang...

 

er porsche hjul noe fint på en toer golf da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Porsche hjul er digg, passer de fleste golfer:)

Er ikke helt sikker på hva disse felgene heter, men tror det er "kanaldecken" e.l.

 

åssen blir det når det er 5 bolter på di hjulene da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom snøen gitt.... Uff trist og se bilen nå, men tror jeg bare skal sette den inn for vinteren. Sånn som forholdene er her tror jeg det er best....

wolfysno.jpg

Dette er ikke mye snø i forhold til det var på lørdag....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

grøss..for ett dritt vær da! :(

her er det fortsatt bart og varmegrader ....

 

Det er meldt -20 her på fredag...Brrr.. Da skal ihvertfall Wolfy få stå inne....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

Det er meldt -20 her på fredag...Brrr.. Da skal ihvertfall Wolfy få stå inne....

....

 

bart ennå her å, må sette bilen i en garasje, så den ikke får snø på seg... det er det den er vant til... hehe :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår