Gå til innhold

Mitt nye lille prosjekt- Endelig GTI!

Ranger emnet


NoFear

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwgolf2

pen bil! !

liker fargen.

 

noen som sa at den grill lista var god opptennings ved??? isåfall sa jeg det nå ;) blir MYE penere uten noe som helst list tror jeg.

 

ja, syns noen sa det ja... Men må ha vanlig grilllist da, old-school look nesten uten noe list da...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil. veldig pen den der. og velkommen til 16v klubben :P min er under kniven for tida nå. pussa ned litt bak og sveisa litt smårust.

 

Følger spent med videre på utviklingen. hvis du ikke skal ha større bremser, kjør på 8/9x14" gromt. og senk senk senk. hihi.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser strøken og veldig bra ut den... grattis!

 

Første og billigste mod for å få en råere bil er å fjerne grillista/badlooken. Blinklysa forran kan også godt byttes mot klarglass. Dersom det ikke etterlater hull i hjulbuen tror jeg også jeg ville fjernet skjermbredderne for så å skaffet meg enten Porsche hjul eller så var det også noen 15" BBS RS felger til salgs som nok hadde kledd bilen.

 

Dersom skjermbredderne skal beholdes ville jeg kjøpt skrudde RH felger som sto annosert her på forumet tidligere iår dersom de ikke er solgt. 9x16" er OK, men alle har det så derfor er det kjekt med noe annet...

 

Bilder av interiør?? Er vell full Recaro i Wolfsburg edition?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HRC

Fin bil ;)

 

så foresten den gamle golfen din i går..golf2'n altså.. litt off topic ja..

 

speil soting rundt om, rs fanger med blank netting, diger rute senk bak, mono visker rett opp, jalla japse lykter bak.. den var vel ikke helt sånn når du ga slipp på den?

 

hehe

syns den så litt wannabe japse nå.. var finere før.

 

Gratulere med ny bil da NoFear.. kjempe fin bil da gitt, så skikkelig strøken ut.

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Ser strøken og veldig bra ut den... grattis!

 

Første og billigste mod for å få en råere bil er å fjerne grillista/badlooken. Blinklysa forran kan også godt byttes mot klarglass. Dersom det ikke etterlater hull i hjulbuen tror jeg også jeg ville fjernet skjermbredderne for så å skaffet meg enten Porsche hjul eller så var det også noen 15" BBS RS felger til salgs som nok hadde kledd bilen.

 

Dersom skjermbredderne skal beholdes ville jeg kjøpt skrudde RH felger som sto annosert her på forumet tidligere iår dersom de ikke er solgt. 9x16" er OK, men alle har det så derfor er det kjekt med noe annet...

 

Bilder av interiør?? Er vell full Recaro i Wolfsburg edition?

 

vi får se, vi får se... Det blir ihvertfall bestilt klare blinklys frem og baklykter... Pengeboka er ikke akkurat i det gøyale hjørne for tiden heller...

 

Det er ihvertfall full Recaro med elektrisk justering av fører- og passasjerstol...

 

Bilde av interiøret: (de greiene oppi speilet er fra den forrige eieren)

 

interiorgti.jpg

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

så foresten den gamle golfen din i går..golf2'n altså.. litt off topic ja..

 

speil soting rundt om, rs fanger med blank netting, diger rute senk bak, mono visker rett opp, jalla japse lykter bak.. den var vel ikke helt sånn når du ga slipp på den?

 

hehe

syns den så litt wannabe japse nå.. var finere før.

 

Gratulere med ny bil da NoFear.. kjempe fin bil da gitt, så skikkelig strøken ut.

 

vemund

 

Sikker på at det var den? tviler egentlig. Den går i Oslo nå, en litt mer seriøs fyr som kjøpte den. Hvis ikke han har solgt den igjen da...

Takk forresten :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

vi får se, vi får se... Det blir ihvertfall bestilt klare blinklys frem og baklykter... Pengeboka er ikke akkurat i det gøyale hjørne for tiden heller...

 

Det er ihvertfall full Recaro med elektrisk justering av fører- og passasjerstol...

 

Bilde av interiøret: (de greiene oppi speilet er fra den forrige eieren)

 

interiorgti.jpg

 

Det er go'stolene det vettu.... like mine bare at dine er en smule penere.... enn så lenge ihvertfall ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

Sikker på at det var den? tviler egentlig. Den går i Oslo nå, en litt mer seriøs fyr som kjøpte den. Hvis ikke han har solgt den igjen da...

Takk forresten :)

 

NJa.. rimelig sikker på at den røde 2er golfen hans har eier på vinstra.. han har i alle fall kjøpt den på oppdal og det er nok den bilen.. men håper den ikke var så "jall" når han hadde den da.. hehe

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

Sikker på at det var den? tviler egentlig. Den går i Oslo nå, en litt mer seriøs fyr som kjøpte den. Hvis ikke han har solgt den igjen da...

Takk forresten :)

 

Kan være gamle bilen til øvergård da! de var jo ganske like! :D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags felger er det som sitter på? Str..? Dim på dekka?

 

Forresten...har du noe nytt navn til din nye bil? :) Siden du har hatt navn på de forrige...;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår