Gå til innhold

Mitt nye lille prosjekt- Endelig GTI!

Ranger emnet


NoFear

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by olemarius

jobber du i blomster butikk ? :D

 

hmm, hvordan det? Gjorde det ja, men ikke nå lengre... Forresten, Oppdal er en stor by ja, hehe...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Yepp, yepp. ;)

 

Rudskogen 15/8 regner jeg med om det passer for den nye eieren. :)

 

Skulle vel ha tatt oss en tur nedover da, får se... Det er liksom årets store happening på Oppdal den 14. å, så d må vurderes....

Hadde no' vært gøy å sett igjen tralla...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olemarius

vet bare hvem en fra oppdal er :) fin by er det hvertfall! kjenner du en som heter bernard risstad ? han bor der med røkke si hytte, rett nedeunder faktisk!

 

Nope... Tviler på at han er Oppdaling, har vel bare hytte her, som alle andre....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjæresten min ser etter ny bil, og han skal ha en litt nyere\dyrere bil. Så det var bare for å slå to fluer i en smekk om noen var interessert i det...

 

Tviler på at det er samme bilen. Så på mange GolfII før jeg bestemte meg for denne. De fleste var full av rust og ikke nærheten av å være i så god stand som denne. Jeg har ikke hatt noe som helst problemer med bilen så langt. Den er så langt i fra grisekjørt like mye som gjennomsnittet av disse bilene. Den er særdeles kompakt å fin i styring,drivverk og girkasse. Den er som ny innvendig, og det er ikke en 13år gammel bil uten grunn.

Kom å se på bilen før du kommer med slike uttalelser!!!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når den var prikk lik en volfsburgh edition golf som ble solgt herifra for lenge siden, så kan man vel anmode sånnt..

hvis det er samme bilen jeg snakker om så het forrige eier paternoster til etternavn..

så da kan du selv dømme om det er riktig bil eller ei.

 

trenger ikke og komme og kikke på den, for golf 2 skal jeg nok aldri ha

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

når den var prikk lik en volfsburgh edition golf som ble solgt herifra for lenge siden, så kan man vel anmode sånnt..

hvis det er samme bilen jeg snakker om så het forrige eier paternoster til etternavn..

så da kan du selv dømme om det er riktig bil eller ei.

 

trenger ikke og komme og kikke på den, for golf 2 skal jeg nok aldri ha

 

Snakka med forrige eier og han nekta på disse uttalelsene. Virka egentlig som han passa godt på bilen.. En 16V er til å kjøres, tror neppe du finner en som ei gammel dame har kjørt siden den var ny.

Men tror ikke denne bilen er kjørt værre enn andre 16V.

Kan med sikkerhet si at denne er et meget godt eksemplar.

 

Men hvis du ikke har noe planer om å kjøpe en golf2 kan du bare holde kjeft før du kommer å "ødelegger" tråden min...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår