Gå til innhold

Mitt nye lille prosjekt- Endelig GTI!

Ranger emnet


NoFear

Anbefalte innlegg

Originally posted by NoFear

 

Snakka med forrige eier og han nekta på disse uttalelsene. Virka egentlig som han passa godt på bilen.. En 16V er til å kjøres, tror neppe du finner en som ei gammel dame har kjørt siden den var ny.

Men tror ikke denne bilen er kjørt værre enn andre 16V.

Kan med sikkerhet si at denne er et meget godt eksemplar.

 

Men hvis du ikke har noe planer om å kjøpe en golf2 kan du bare holde kjeft før du kommer å "ødelegger" tråden min...

 

veldig offtopic men er denne golfen kjøpt på lillehammer ell er det bare jeg som er veldig på jordet?

 

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by passat kara

 

veldig offtopic men er denne golfen kjøpt på lillehammer ell er det bare jeg som er veldig på jordet?

 

mvh

vemund

 

ja, det er den :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

jeg sier vel forsåvidt hva jeg vil..og at jeg ødelegger tråden din ville være og ta hardt i..

men om du ikke er mottagelig for info, så skal du for guds skyld få slippe det..

 

Ja, det gjør du nok!

 

Tar gjerne i mot info jeg, men da fakta, gidder ikke sitte her å se på pisspreik fra noen som har "hørt" at bilen har vært kræsja eller noe annet dritt! :mad:

 

Kristin

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen nye bilder. Har skifta baklykter igjen(!) Blir aldri helt fornøyd. Har også fått på klare blinklysglass på fangeren...

 

Ganske så original innvendig, bortsett fra noen MOMO-detaljer...

wolfy4.jpg

 

Interiøret er så godt som 100% strøkent, og stolene er nydelig gode....

wolfy5.jpg

 

Nye baklykter:

wolfy8.jpg

 

Klare blinklys:

wolfy12klareblinklys.jpg

 

Og et dårlig kveldsbilde ved Smartclub:

wolfynatt2.jpg

 

Felger skulle nok Wolfy hatt for lenge siden, men på grunn av lommeboka må han nok klare seg med de der en stund til...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

vedlig pen bil! ble bra med bakyktene, selv om det begynner å bli en del av dem nå :)

 

skjønner ikke at du har hjerte til å selge unna... ;)

 

Ja, det er sant, men tror det er flere som har rød/svart-lykter, er det rallye som ble levert original med slike forresten?

 

Da jeg kjøpte bilen var det slike baklykter, men med orange glass inni. De ble voldtatt og kastet etterhvert.. Så ut som originale lykter på lang avstand. Bilde tatt av forrige eier:

golf%20gti%2016v%20012.jpg

 

 

Bilen er enda ikke solgt, og jeg selger ikke tl hvem som helst, først må det komme et godt bud, har ikke sånn alt for stor trang til å selge heller.... :)

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår