Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 ...men er det noen her som klarer å gjette hva som sitter på taket? Forøvrig syns jeg det er trivelig gjort av han å ta en tur forbi blitzhuset med doninga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 360 graders gun turret med dobble 7,76mm maskingevær antar jeg? :) Eller kanskje en takboks? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by fcuk Forøvrig syns jeg det er trivelig gjort av han å ta en tur forbi blitzhuset med doninga :) Du holder til der ja....hehe....;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Du holder til der ja....hehe....;) Ikke akkurat det nei, men du skimter det på venstre hånd i bildet. Nei, det er ikke en takboks, ei heller noe våpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Si det a.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 *Vente i sterk spenning på svar* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 En NERA Radar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by fcuk En NERA Radar Hva bruker han den til? Planlegge forbikjøringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hva bruker han den til? Planlegge forbikjøringer? Kanskje for å se hva som ligger bak han i diesel-osen :D Eller kanskje: "Special equipment includes radar, which provides continuous information on camber and curve radius and unforeseen incidents en route. The TV screen mounted on the dashboard gives the driver a clear picture of rivals disappearing astern." Hentet fra Flåklypa seff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 return of dark wader? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 er sikkert en skiboks :D Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hva bruker han den til? Planlegge forbikjøringer? Hahaha...Genial kommentar!! :roll: Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Pokker skal du med en NERA radar på bilen??? Hadde det vært den GPS styrte parabol antenna hadde jeg forstått det.. hmmm.. Uansett, hadde ikke sagt nei takk til den.. Give me, give me. :D Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 hmmm, det var jo riktige bilen og ha takboks på da, er jo faen meg et 10 kvadrats lager baki jo.. Men måte være en kul bil og kjøre langt innover i småbygder her i landet og snu i hagene til folk, da hadde nok snakket gått på det lokale samvirkelaget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg