Gå til innhold

Trim produkter

Ranger emnet

Jap_Power

Anbefalte innlegg

SR/GA16DE? :)

vet ikke om det er noen som forhandler i norge, men i usa finnes det en floss av disse motorene.. vedder på at du kan skaffe trimkammer til en mye bedre pris over der.

kan gjerne sjekke litt for deg hvis du vil på bruktsalg.. har en kis som er til å stole på som har hjulpet meg med å skaffe mange deler til nissan.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SR/GA16DE? :)

Jeg har E16S, en E15ET slektning.

vet ikke om det er noen som forhandler i norge, men i usa finnes det en floss av disse motorene.. vedder på at du kan skaffe trimkammer til en mye bedre pris over der.

Virker som om GA16DE er veldig populært "over der", ja. Finnes turbo kit til dem.

Jeg har funnet Nismo kam til E16S, i det minste.

kan gjerne sjekke litt for deg hvis du vil på bruktsalg.. har en kis som er til å stole på som har hjulpet meg med å skaffe mange deler til nissan.

Det skal jeg huske på. Takk for det. :)

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Jap_Power

Har vært innom der, ja. Går mest i 200SX å 300ZX deler. Er på utkikk etter noe som; "Vi skaffer trim kam til de fleste bilmodeller." :) Vet jeg har sett noe sånt et sted, men jeg finner det ikke igjen.

Kan få slipt kam til bilen din for ca 2000....hvis du har problemer. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robin4

Webers får man bestilt via http://www.dellorto.com

Betalte 7000,- inkl norsk moms/frakt for 2X 45 webers + linkage kit.

Fikk alt sammen levert på døra

Så er det av interresse så er vel bare å sende dem en email

MVH

Robin

weber fra dell orto??? va vel helst dell orto gassere du kjøpte og ikke weber!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider