Jap_Power Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hvor, i Norge, får jeg kjøpt produkter som trim kam'er og weber forgassere? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Jap_Power Hvor, i Norge, får jeg kjøpt produkter som trim kam'er og weber forgassere? korsn merke!? hørt om søkemotorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ja, selvfølgelig. Er sikkert noen på forumet her som vet om ting som ikke kan finnes med søkemotorer. '90 Nissan Sunny 1.6. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 tjo sant d! sedd på http://www.crazytuning.com da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har vært innom der, ja. Går mest i 200SX å 300ZX deler. Er på utkikk etter noe som; "Vi skaffer trim kam til de fleste bilmodeller." :) Vet jeg har sett noe sånt et sted, men jeg finner det ikke igjen. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Jap_Power Har vært innom der, ja. Går mest i 200SX å 300ZX deler. Er på utkikk etter noe som; "Vi skaffer trim kam til de fleste bilmodeller." :) Vet jeg har sett noe sånt et sted, men jeg finner det ikke igjen. autopower kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ser ut som de kan skaffe kammer, ja. Takk for den. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 no problem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Du spør vel ikke etter Weber forgassere til innsprutmotoren din vel? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hvilken motor tror du jeg har? [off topic] Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 SR/GA16DE? :) vet ikke om det er noen som forhandler i norge, men i usa finnes det en floss av disse motorene.. vedder på at du kan skaffe trimkammer til en mye bedre pris over der. kan gjerne sjekke litt for deg hvis du vil på bruktsalg.. har en kis som er til å stole på som har hjulpet meg med å skaffe mange deler til nissan. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 SR/GA16DE? :) Jeg har E16S, en E15ET slektning. vet ikke om det er noen som forhandler i norge, men i usa finnes det en floss av disse motorene.. vedder på at du kan skaffe trimkammer til en mye bedre pris over der. Virker som om GA16DE er veldig populært "over der", ja. Finnes turbo kit til dem. Jeg har funnet Nismo kam til E16S, i det minste. kan gjerne sjekke litt for deg hvis du vil på bruktsalg.. har en kis som er til å stole på som har hjulpet meg med å skaffe mange deler til nissan. Det skal jeg huske på. Takk for det. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Jap_Power Har vært innom der, ja. Går mest i 200SX å 300ZX deler. Er på utkikk etter noe som; "Vi skaffer trim kam til de fleste bilmodeller." :) Vet jeg har sett noe sånt et sted, men jeg finner det ikke igjen. Kan få slipt kam til bilen din for ca 2000....hvis du har problemer. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Webers får man bestilt via http://www.dellorto.com Betalte 7000,- inkl norsk moms/frakt for 2X 45 webers + linkage kit. Fikk alt sammen levert på døra Så er det av interresse så er vel bare å sende dem en email MVH Robin Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by robin4 Webers får man bestilt via http://www.dellorto.com Betalte 7000,- inkl norsk moms/frakt for 2X 45 webers + linkage kit. Fikk alt sammen levert på døra Så er det av interresse så er vel bare å sende dem en email MVH Robin weber fra dell orto??? va vel helst dell orto gassere du kjøpte og ikke weber!!!??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg