Mr. Bollocks Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Ta testen her Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 15 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 21 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Jeg er da ingen råner:D Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 19 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du ser på rånere med avsky. du fikk 8 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 20 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Moahahahahaha!! ahahahhaha Patetiske små undersåtter! ----------------------------------------------------- Du har neppe fritidsproblemer. du fikk 36 av totalt 38 poeng Gratulerer! Hver kveld er for deg en fest - en vaskeekte råner som du er. Antakelig lukter det ikke bare Wonderbaum av bilen din, det lukter nok det av deg også ----------------------------------------------------- Ikke full pott, men nære nok! :D :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 15 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Er visst ikke noe særlig råneremne jeg. 16 av 38 er jo ikke halvveis engang. Jaja,sånn er livet. Bånn gass!! Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 26 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har neppe fritidsproblemer. du fikk 32 av totalt 38 poeng Gratulerer! Hver kveld er for deg en fest - en vaskeekte råner som du er. Antakelig lukter det ikke bare Wonderbaum av bilen din, det lukter nok det av deg også. jaja thats life jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du ser på rånere med avsky. du fikk 10 av totalt 38 poeng En bil er et transportmiddel. Når jeg skal slappe av gjør jeg det foran TV-skjermen eller på pub med gode venner. hva?? :confused: Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 20 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. du fikk 18 av totalt 38 poeng Egentlig ønsker du å sette deg inn bak rattet i en glidare og bare kjøre og kjøre - men din sosiale stilling forhindrer deg fra å gjøre akkurat det. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Jeg føler meg fornærmet av den dritt testen. Fikk 26 poeng og Du har sterke tilbyeligheter til å bli en råner. . Jeg er jo en av Bergens hardeste rånere jo. =) Ikke mangen som har røyklagt et utsted med blårøyk nei. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg