drPhibes Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 iflg. websidene til bilsportforbundet er det street legal på værnes til helga, men jeg har ikke vært i stand til å finne noe info om når det er (jeg regner med at det er på HV-delen av flyplassen slik som i fjor). er det noen som vet noe mer om arrangementet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Var der som publikumer, en flott dag med mye røyk og alt annet en slik dag bør inneholde:cool: Og til Ozzzt er det bare en ting å si: RESPEKT!!!! Å se en "vanlig" Audi gatebil knuse drag-amcars var bare helt rått! En klar publikumsfavoritt, alle jublet da S2'en dro fra :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Var ikke grønn vel???:D Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Stemmer, det var vel ikke så mange Audier som gruset amerikanere der;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg