Gå til innhold

Bytte av diverse reimer.

Ranger emnet

mono

Anbefalte innlegg

Du har løsnet skruen imidten ja..

Men en 17 eller 19mm passer over selve greia med tagger. Skjønner?

Du skal sku den taggete greie bortover og ikke ut, og ikke den lille skruen imidten.. U see?

Og da min kjøre venn drar du hele servon bakover, slik att reima blir laus.

Så skru den lille skruen(13mm'ern) inntill bare, så tar du en 17/19mm og skrur sånn att du får hele "taggegreia" på andre sia av de taggene..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for det første av alt, denne taggete bolten som jeg kjøpte ny av pga at den gamle hadde ødlagte tagger er plassert der den alltid har vært plassert. og uansett om denne er ute eller inne så får jeg ikke rikka ramma... så fatter ikke helt disse tegningene dine.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når jeg leste igjennom skriveriene dine ett par ganger nå så tror jeg faen meg at jeg forstod det :) får dra med brodern ut en dag nå så kommer han til å bli forbanna viss/når vi får det til fort :D hehe.. har holdt på å kverke bilen min flere ganger i frustrasjon.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trukke du gutt har en framtid som mekaniker, visst dette var noe problem, gle deg til alt anna som kommer til å ryke på bilen....

Den taggete bolten er jo stramme skruen til servo reima, og som rai rai har prøvd å forklare skal denne flyttes i motsatt ende av der den står i sporet sitt nå, og da blir reima slak, og derfor ER det en skrue på andre sida av servopumpa/ reim hjulet som holder selve pumpa på plass, som da vil fungere som en "hengsel" til stramme skruen. og finner du ikke den, har de tilbud på interoptik nå, og sikkert en ledig time hos møller....

Dette er jo forklar nå slik at selv mor og bestemor hadde fått det til.. :rolleyes:

lykke til.........

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde ingen smålyder inne i bilen før og nå kommer det lyder overalt nesten!!! hehe.. finnes vel ikke noe mer irriterende enn det. Synd jeg solgte de to 12" fordi da hørte en ingen lyder:p

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider