Lars Skrevet Desember 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by lasse-trykk vil bare infomere om at "lars" har knuket nesen i dag....!på fylla...!:D :D det e ikke bra lars...hehe Har knukke nesen ja, men hva i helvete har det med denne tråden å gjøre?? Dette er et bilforumet *lasse-trykk* ikke noe jævla flippe forum. Og fortell meg hva min lille ulykke har med biler og gjøre da? Visst du har så veldig lyst å si det til meg send meg en pm da. Dessuten så er dette veldig uintresangt for absolut ingen på dette forumet( unntatt deg) vet hvem jeg er og det at jeg har knukke nesen driter de fleste her inne i uansett!! Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse bh Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 hehe:D :D Siter lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 McWhale elsker wheelies! Hehe.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg