Gå til innhold

M3 look speil på primera, noen som har det?

magnus_primera

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Mange som ikke har råd til bmw ser jeg...

Min mening er også: M3 speil hører hjemme på en bmw, personlig kjører jeg ikke rundt med volvo felger og passat ratt i bmw'en min..

Dette er min mening, støtt den de som vil , jeg gir faen...

råd til bmw? kommer ifra en som kjører en gammel e30? =)

bmw ligger ikke så høyt i pris fortida... faktisk så er bmw en bil som er vanskelig å selge... snakker av erfaring etter 3 bmw'r på meritt lista mi...

så hold deg sakelig gutt...

sånn ellers så er jeg igrunn enig med det med M speila forde om jeg har de på min integra, men til mitt forsvar så var de påmontert når jeg kjøpte den ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg heeeeeeelt sikker på at du kom til å forsvare BMW til de grader. Forbinner nicket ditt kun med BMW :) Men jeg tipper E30 karen ikke kommer til å poste stort mer. 1 post og den første er sånn: "#¤%¤/¤ M3 til BMW!!! Duster..." nærmest. God start.

BTW: Jeg tror det går ann å demontere M3 speilene Azzido ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg heeeeeeelt sikker på at du kom til å forsvare BMW til de grader. Forbinner nicket ditt kun med BMW :) Men jeg tipper E30 karen ikke kommer til å poste stort mer. 1 post og den første er sånn: "#¤%¤/¤ M3 til BMW!!! Duster..." nærmest. God start.

BTW: Jeg tror det går ann å demontere M3 speilene Azzido ;)

hehe, joda... har vært bmw mann ganske lenge igrunn ;)

speila går ann å demontere de, ikke noe stress... men satser ikke på utseende på denne bilen her... blir bare performance påkost denne gangen...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en grunn til at d heter m3 speil. de er til m3 eller til de fleste bmw'r da, setter du di på primusen din skulleru hatt juling:P nejda ikke så ille men d er jalla. stygt å helt idiotisk. ta de du har tenker jeg

hehe, jeg må le! :crazysant :crazysant

Se datoen på det øverste innlegget :p

Jeg var trådstarter her i juli 2004!! en god stund siden ja!

Men men, for å si det slik da, så ble det ingen m3speil på den primeraen....Men derimot på bilen jeg hadde etter der, nemlig a4`n, joda der måtte jeg selvfølgelig hore opp med noen m3 speil =) Ble jo pent å =)

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider