Ayapuri Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 de bruker skrifta jeg brukte...og jeg var først ute med "drage" tingen...daaaaamn..også gir jeg bort alle "ideene" mine...synes jeg fortjener en liten premie her selv :D hehe jeg som kjørte gutta på rett spor her wicked...*kremt* hehe Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 tror den nederste vil passe best som streamer i frontrute, den med drage i midten vil du få følelsen av at er skamskjeiv :) jeg kan også sende deg en cd med alle de forskjellige logoene og formatene viss du vil ha det. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Les MONO... PERFORMANCE hehe.. :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Prøv å snu PERFORMANCE på den øverste logoen din Mono, den sirkelen. Slik at det blir leselig uten å vri hodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! Les MONO... PERFORMANCE hehe.. :P faen da, begynner å hate ordet PERFORMANCE! :D endret nå, men orker ikke laste opp ny fil, skjønner tegninga allikevel, blandinga av bokstaver er også fikset i streetfighter :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hehe....rolig nå.... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Blugh Prøv å snu PERFORMANCE på den øverste logoen din Mono, den sirkelen. Slik at det blir leselig uten å vri hodet. skal prøve å få det til, stressa litt med akkurat det... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! de bruker skrifta jeg brukte...og jeg var først ute med "drage" tingen...daaaaamn..også gir jeg bort alle "ideene" mine...synes jeg fortjener en liten premie her selv :D hehe jeg som kjørte gutta på rett spor her wicked...*kremt* hehe Har mistanke om at dette her var noe av det dummeste jeg har gjort i år.. :D Blir ikke mange filter igjen å selge snart nå.. :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Skal du bruke de siste som mono lagde, så får vi et filter hver? :rolleyes: *håpe* Offtopic: Har lagt deg til på MSN. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Finnes det noen steder på nettet hvor man kan lære å lage sånne logoer? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 det beste programmet å bruke er Corel Draw, for der lager du logoene i samme formatet som bildekoratører bruker isteden for å stresse rundt med jpeg format laget i photoshop. Last ned programmet å søk etter Corel Draw Tutorials eller Photoshop Tutorials og lær deg storedeler av programmet :) det lønner seg å sitte å leke med slike programmer. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Hallais gutter! Hvordan går det? Hvis Mayhem sender over sine forslag til Mono, og Mono mekker en CD til meg med logoene i rett format (eps?) så skal jeg se til å få sendt ut et par filter jeg. PS. bare lag så mange forslag dere bare gidder på den CD'n. Slik at jeg kan variere litt.. må se an bilen osv osv. PSPS. Hvor stor kan jeg ha logo'n før den blir "kantete"? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 så da var det mono og mayhem som stakk avgårde med filtere? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Wicked Hallais gutter! Hvordan går det? Hvis Mayhem sender over sine forslag til Mono, og Mono mekker en CD til meg med logoene i rett format (eps?) så skal jeg se til å få sendt ut et par filter jeg. PS. bare lag så mange forslag dere bare gidder på den CD'n. Slik at jeg kan variere litt.. må se an bilen osv osv. PSPS. Hvor stor kan jeg ha logo'n før den blir "kantete"? jeg har de fleste logoene klar jeg nå, men kan lage noen små ting til. du kan forstørre dem like store som en fotball bane viss du vil! blir aldri kantete! :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 MAGISK! :D Høres veldig bra ut! Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg