auto82 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hvilken størrelse i mm brukes normalt sett til retur bensinslanger? De er veldig små, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Noen som har peiling? Du skjønner. Jeg har skiftet returslangene. Og i kveld når jeg hadde startet bilen så jeg at den lekket bensin fra returslangen der med feste(slangeklemme). Det var ikke lite den lekket heller. Har brukt 6 mm slange til retur. Mener at slangeklemmene jeg har brukt er stramme nok. Er dette for stort? Begynner å lure på om slangene jeg har brukt er for store? Isåfall, vil det lekke da? Hva er standard diameter på returslanger? Fant ikke ut hva problemet var i kveld, men kanskje dere vet hva det er? Det er ikke bensinrøret som lekker da grunnet rust? Hva må jeg da gjøre? Håper dere kan hjelpe, da dette er enormt plagsomt!? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 jeg måtte sette på to klemmer på min retur.. fossa frami der da 190lph pumpa gjorde jobben sin særdeles godt :D tommestokk er en fin ting til å måle ting med forresten ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Hva skjer med bensinen hvis pumpa flow'er mer enn retur røret klarer å flow'e? Den forsvinner jo ikke noe sted. Man trenger som regel litt mindre retur enn tilførsel siden motoren bruker bensin. En mm eller to mindre enn tilførsel pleier å gå greit. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hei Hawkon! Har du strippa resten av delebilen eller? Er nysjerrig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg