shibbymann Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 bilen min fuska litt noen ganger, og virka som det var endel feil med det elektriske osv, bytta dynamo(regulatoren) og vips blei jeg kvitt problemene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Cheron Ja liksom :D hehe, okay blir nok tirsdag da siden eg skal på jobb :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hvis den begynner å begynner å fuske når den har blitt varm, og den må stå noen timer før den blir god igjen. Kan du jo sjekke varmkjøringsventilen. Hva er det som er galt med pluggene hvis de er svarte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Superkølla Hvis den begynner å begynner å fuske når den har blitt varm, og den må stå noen timer før den blir god igjen. Kan du jo sjekke varmkjøringsventilen. Hva er det som er galt med pluggene hvis de er svarte?? , akay....kor finner eg den henst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Trur den skal være forran ganske midt på blokka. Det går to slanger fra bensinfordeleren og ned til den (tur/retur). Du kan sjekke motstanden i kontakta på denne. Den skal være mellom 20 og 26 ohm hvis jeg ikke tar helt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voltage Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Rykk ut dysene dine og sjekk tetteringene disse fører til mye rart om di er utette. Samtidig kan du ta en titt på selve dysespissen ,eventuelt ta en test av dysene (spredningen) og at de er tette. Tror muligens trykkregulatoren din kan være defekt ,man opplever ofte forkjellige symtomer på varm/kall motor. Mekanisk innsp reguleres i all hovedsak av trykket og er derfor kresen på det. For å si det sånn disse motorene går meget fint uten noe elektrisk (tenning må den selfølgelig ha) men får en noe hard gange spesielt på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by voltage Rykk ut dysene dine og sjekk tetteringene disse fører til mye rart om di er utette. Samtidig kan du ta en titt på selve dysespissen ,eventuelt ta en test av dysene (spredningen) og at de er tette. Tror muligens trykkregulatoren din kan være defekt ,man opplever ofte forkjellige symtomer på varm/kall motor. Mekanisk innsp reguleres i all hovedsak av trykket og er derfor kresen på det. For å si det sånn disse motorene går meget fint uten noe elektrisk (tenning må den selfølgelig ha) men får en noe hard gange spesielt på tomgang. okay igår kjørte eg den utav garasje, parkerte den lot den stå og gå...etter et minutt så begynte den å fjuske og stoppe...startet den igjenn, fjusket.....startet den igjenn så fjusket den ikkje hehe.....drittbil! bilen er foresten inne til lakking nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 endelig, fått på skilt og alt faen, skulle ut og kjøre rygget ut av garasjen kjørte ned bakken og der begynner den å fuske, trykker pedalen i bånn max 3-400 omdreinger, går litt opp av og til så stopper den.....starter den og gir gass, smeller et par tre ganger(pang pang pang ) så ruste den nokke jævligt og kjørte den opp i garasjen igjenn......de tmå vel vere nokken som har hatt samme problemet eller??? forbanna dritt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerman Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 JEg hadde et problem ved at bilen plutselig begynte å hoppe bortover vegen. Kjentest ut som den var tom et øyeblikk!, men jeg åpnet panseret og sjekket ledningene som går inn på coilen, og den kontakta hvor 2 ledninger kommer inn var irret! Jeg pusset med sandpapir og alt ble helt bra igjen! Prøv å se om det funker!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 kan tenninga vere stilt borti natt og dag??? har skiftet ledningsnett og sjekket alle plugger til coil og slikt....... snakka med en fyr som meinte det kunne vere den driten som klikker når du slepper gasspedalen så treffer den en knapp(føler?) på innsuget når den lukker gass spjelda....kan det vere at denne driten henger seg opp eller??? møkkabil, synd eg lakka den opp ellers hadde eg bere solgt........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Har sagt det før og sier det igjen... Selg den til meg du :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Orph ' Det er vel spjellposisjonsgiveren han mener da... Det kan jo være en mulighet. Kan være mye rart, men som sagt, jeg holder en knapp på at det er et eller annet med tenningen din. kan du ramse opp alt de rare som kan vere galt? hehe må begynne i en ende.... legge ved eit bilde her, skal der vere høl der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voltage Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V kan du ramse opp alt de rare som kan vere galt? hehe må begynne i en ende.... legge ved eit bilde her, skal der vere høl der da? Det hullet er for å justere CO i hullet skal det stå en gummitropp. Sjekka trykket på bensin ? Bensinfilter.Kaldstartdyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by voltage Det hullet er for å justere CO i hullet skal det stå en gummitropp. Sjekka trykket på bensin ? Bensinfilter.Kaldstartdyse. så denne gummiproppen bør eg kjøpe?? koster vel svin og faen på møller...... kan kaldstartdysa gjer slik den begynner å fjuske og bere gå på 300omdreiniger med flat pedal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voltage Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Om kaldstartdysa er lekk vil bensin fortsette å strømme inn etter at den er stengt, motoren vil da få samme symtomer som en forgassermotor med halvfull choke på varm motor pga den alt for fete blandingen. Skru ut dysa kjør bensinpumpa se om den lekker. Har du sjekka trykket på bensin?(systemtrykk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.