Gå til innhold

Her Stoppes Råkjørerne!

Ranger emnet

Peer

Anbefalte innlegg

Link

- I år kommer vi til å fokusere mer enn før på de aggressive sjåførene - de som forårsaker ulykker, sier Humlegård.

Ja, kan tenke meg at det er de som forårsaker dem! Er vel heller sjokket at man blir tatt litt over fartgrensa på en to felts motorvei uten en bil i sikte. Folk kjører jo ikke for fort fordi de må, men fordi de KAN!

Uansett, crap nyheter for meg som skal til Oslo i helga :(

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det er folk som ikke kan som kjører fort og! da blir det ulykker! Mange som kan og mange som tror de kan! men idiotisk utsagn av humlegård da! fuck off!:mad:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som forårsaker ulykker?!

"Hei, det er politiet. Tror du at du kommer til å forårsake en ulykke i denne hastigheten?"

- "Nei, det er svært usansynlig"

"Ok, ha en god tur"

Det er vel ikke sagt at alle som kjører fort vil forårsake en ulykke...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vel Humelgård om de aggresive bilistene, altså de som ligger opp i rævva på bilen forran, inn og ut av høyrefila ved kø-kjøring, de som blinker, bærter, hisser seg opp og foretar unødvendige og farlige forbikjøringer.

Det er klart at de fleste som er aggresive kjører og litt fortere, men hvis holder en jevn snitt fart (la oss si 115 i 100 sona, ved kø)så tror jeg ikke du vil bli stoppet, mens han/hun ikke klarer å holde seg i den farta i kø, men ligger ut og inn vil bli stoppet.......

Aggresivitet er det som de vil ha vekk.

Men så igjen det er jo ikke oss(meg selv inkludert)aggresive som er problemet, det er jo heller de som ikke holder fartsgrensa, men gjerne 5-10 under, de som ikke viker, de som ikke blinker, de som ikke vet hvor de skal, de som .........

Ja dere vet, hater dem like mye som alle andre av oss aggresive.

Nok om det, god sommer allesammen og kjør med forsiktighet......

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, typisk massemedia! Istedenfor å skrive "denne bilføreren..." skriver de "Mercedes-sjåføren.."

Hadde det vært bilde av en toyota så hadde de garantert brukt det første alternativet! Hadde det vært en BMW eller Audi, så hadde de brukte det andre alternativet og byttet bilnavnet i teksten..

Folk få jo inntrykk av at alle som kjører MB/BMW/Audi kjører gris! Mens alle andre kjører pent!

Minner meg litt om historier om hunder som biter! Om en hvilken som helst familiehund biter, så står det "hund bet mann" Om det er schæfer eller rotweiler Står det Schæfer/Rotweiler bet mann..

har erfaring med "satsinga" til trafikkpolitiet! Ble vinket inn som eneste bil fra en kø...jeg har MB, de andre i køen (4 biler totalt) kjørte japansk/koreansk, Jeg hadde visstnok kjørt for fort, de andre hadde vært "lovlydig"

Godt gjort å kjøre betraktelig fortere enn køen!

:confused:

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 90-300te

har erfaring med "satsinga" til trafikkpolitiet! Ble vinket inn som eneste bil fra en kø...jeg har MB, de andre i køen (4 biler totalt) kjørte japansk/koreansk, Jeg hadde visstnok kjørt for fort, de andre hadde vært "lovlydig"

Godt gjort å kjøre betraktelig fortere enn køen!

:confused:

da håper jeg inderlig att du ikke godtok noe bot.. ??
Lenke til kommentar
Del på andre sider