Böhser Onkäl Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ikke noe nytt at Salzmann-hjelperamma ikke passer... Her er forresten den Audi 50'en jeg snakka om på treff i sommer. Han som måtte begrense styreutslaget, fordi 020-kassa stakk så langt inn i venstre hjulhus:D. Nå sitter det 02A-kasse i den. Meget koselig bil:thumb http://www.polomagazin.de/index.php?option=com_content&task=view&id=98&Itemid=10 Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Böhser Onkäl skrev: Ikke noe nytt at Salzmann-hjelperamma ikke passer... Denne gangen er det ikke Diplomingeniørens feil, men han som kjøpte rammen som vil ha større gearkasse En av mine kompiser med ca 250 hk har overhalt gearkassen sin 4 ganger på under 2500km nå:hvaskjera Med lettpustet 1,5L motor blir det fort 70-80% mer NM enn det som kassen tåler Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Finnes det ikke noen kasser som tåler såpass? Unntatt den cup-kassen eller hva den heter.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 detuktioner skrev: Finnes det ikke noen kasser som tåler såpass? Unntatt den cup-kassen eller hva den heter.. Dette var en Cup-kasse. Må nok over på G60/Vr6 kasse. Orginalkassen er bygd for å tåle 155-160 NM og når du kjører 250-300nm gjennom disse går det hardt ut over levetiden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Bedre parkeringsplass enn for noen år siden:) ..husker jeg så den hver dag da jeg var med på budbilrunder :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Oshim skrev: Bedre parkeringsplass enn for noen år siden:) ..husker jeg så den hver dag da jeg var med på budbilrunder :) innelåst og stuet vekk :) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg må bare spørre; Noen som vet hvor man får tak i et slikt luftfiler-kit som vist på bildet? Til Polo 2f med AAV motoren på 40kW? Og slike karbon-deksler? Gjerne forhandlere som ikke holder til i Tyskland;-) takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Finnes nok ikke et slikt kit som flytter filteret til AAV motor, da må en mekke selv.. Carbon greiene er vel fra ebay.co.uk, eller .de... Å finne noe slikt i Norge hadde vært utrolig Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 All-Smiles i England er de eneste som lager slike carbondeksler. Emailadressen er richardtweedle@hotmail.com eller noe sånt. Google All-Smiles, de har ikke noe hjemmeside Motoren på bildete er en NZ og det opplegget passer ikke på AAV pga luftmengde måler. Det du kan gjøre er å dra på høggern og finne en Passat (35I) med 1,8L og monojet. Ta av den som er festet på spjeldhuset og fest med rør og slanger slik at du får konfilteret der du vil. Søker du litt på clubpolo.co.uk blir jeg ikke overrasket om du finner ut hvordan det gjøres Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Stilig, da vet jeg hvertfall det. Får se om det blir noe mer med tiden. Men mitt klare ønske er helt klart å få tak i en g40 i god stand. Altså bytte ut hele bilen min, og heller bygge videre på en original g40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hvor store dekk har dere på Steilheckene(86c stv.) deres? Jeg har kjøpt meg en, men det er jo så vanvittig dårlig plass bak. Tror jeg har lest at trådstarter har sveist på golf 1 skjermer, men alle her har vel ikke gjort det? Åssen er det å valse de bakskjermene? Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg har ikke steilheck, men selv om jeg hadde ville jeg aldri vurdert noe større enn 14" med 40 profil Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 prøvde noen 14" bbs jeg har liggende. Med 175/65 . Det gikk ikke :( Ikke at jeg ville ha den profilen, men nå var det jo det som stod på. Planen var egentlig 14x7 Schmidt rev. med 195\45 men den planen gikk jo i dass, til de grader. Vurderer nå å bygge om til g40 i sommer, og kjøre med stålfelger og 175\50. ut å flise alle pappaguttene i bmw og audi med den "orginal-look" bestemorbilen :) . Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Setter du på 195/45-14 så passer det rett på Steilheck med 6-14 felg. Har 4 dekk i den dimmen liggende, pent brukt. Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen 8-14 igjen, eller om jeg skal selge de. Med god valsing skal det gå greit med 7-14 ET 24-26 bak på sth Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Polo Classic skrev: Setter du på 195/45-14 så passer det rett på Steilheck med 6-14 felg. Har 4 dekk i den dimmen liggende, pent brukt. Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen 8-14 igjen, eller om jeg skal selge de. Med god valsing skal det gå greit med 7-14 ET 24-26 bak på sth Tenk på tyngdepunktet:D! Mye taler da til fordel for 14" igjen. I tillegg ser det optisk mest riktig ut på Steilhecken din. Du får nesten 2,5 sett med A539 for prisen av ett sett 048R (i kjipingdimmen 185/55-14), så reint økonomisk er det også tommelen i været. Til syvende og sist er det jo antall runder man får kjørt som teller. Man er langtfra den kjappeste rundt banen, men heller ikke den treigeste. Som vi allerede veit er lav vekt og lavt tyngdepunkt mer viktig enn masse ork og R-dekk. Begge deler vil bilen din oppfylle, samtidig som du har vesentlig mer ork enn meg (og en enda lettere bil). Så finn deg noen hyggelige 8X14 og få bilen i hop NÅ! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.