Gå til innhold

Garasje(plass)

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Ringte i dag og hørte på en garasjeplass nede i fellesgarasjen. Spurte hvor mye hu skulle ha for den. Hu sa da "Nadboen min tar 325 *sprak sprak*" så ble det stille. Og borte... og brutt.

Skulle hu da si at naboen tok 325,- i måneden!? Er dette normale priser? Det blir nesten 4000,- i året!!

Prøvde å ringe igjen, men mobilen var avslått... sansynligvis tom for strøm.

Synes det hørtes mye ut jeg... og da blir det uaktuelt. Tenkte å ha den som et sted å ha bilen, og gjøre diverse fiks, demontere osv.

Men for den prisen kan jeg like gjerne leie en låveplass eller lignende. Så jeg må nesten mase igjen:

Om noen vet om en låve, garasje eller lignende der jeg kan ha en bil stående og god nok plass til å mekke, så vennligst ROP ut. Da er jeg evig takknemlig. (Helst i Asker)

Må ringe tilbake i morgen og høre om hu faktisk skulle ha 325,- i måneden. Hvis noen her leier garasjeplass i fellesgarasje, hvor mye betaler dere?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 300 selv.. det er prisen for de som bor i borettslaget som eier garasjehuset.. for de utenfor borettslaget koster det 400, tror jeg..

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men om man leier låve leier man som regel med fler. Si 6000,- i mnd. Og hvis man da leier 4 stk. så blir det 1500,- i mnd.

Og da får man tross alt god plass :)

Hm, må finne ut av dette. Trenger plass, helst i morra :rolleyes:

Kanskje spørre faren min om han har lyst til å sponse litt.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit nok det, om man eier leiligheten, jobber og tjener masse penger... men jeg jobber ikke og tjener ikke masse penger. :)

Må nok snylte litt... se om det funker, for jeg bare MÅ ha den plassen! :(

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider