Gå til innhold

Dette forumet har tapt seg..

Ranger emnet


Ola

Anbefalte innlegg

Som noen sa på irc nå: Spraydate-vinklingen må vekk !

 

Men litt "sosialt" må det fortsatt få være, vi vil vel alle beholde et visst miljø rundt forumet og "bil-scenen" generelt skulle jeg tro.

 

;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vil nok tro endel av grunnene til at det er dette forumet ( off topic) som har vært mest brukt er nok fordi at nå er det vinter og sesongen er for mange av oss over,da blir det nok en god del snakk om alt mulig annet istedenfor.

Vil tro at når vi begynner på et nytt år og nermer oss sommer så vil nok Off Topic forumet bli mindre brukt og andre forum vil ta seg opp igjen.

Bare noen tanker i natten fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig opp til admin-gutta å avgjøre hva som egner seg på forumet, og hvor retningslinjene bør ligge.

Ser ikke noe problem med tråder som går way off topic sålenge de inneholder et tema som fler har en mening om. Det er jo hele poenget med et diskusjonsforum.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo tross alt et bilforum.. se url-navn.. synes det er helt greit om uaktuelle poster blir fjerna eller låst, da disse postene har lite og gjøre på dette forumet.. se gjerne jeanette84 posten, bare møll i den, sånn som hører hjem på spraydate - den f.eks. burde blitt sletta for leeeenge siden.. min mening iallefall..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kritikken bør vel gå til de som er moderatorer....

de har jo ikke akkurat vært superaktive når det gjelder stenging/sletting av slike svada poster...

Nå mener jeg at under off topic der bør det tolereres mer enn bare bil relatert stoff men for all del "alt med måte"

 

Er ikke dette forumet jeg henvender meg til ang tekniske spm da det er altfor få som har noe fornuftig å komme med på den biten

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen for at vi moderatorer og eiere ikke griper inn med det første, er at vi har sett fra mange andre store forum i utlandet at forumene rett og slett blir døde pga sjefer som bosser for mye...

 

derfor har vi latt det flyte sånn som nå...

 

men nå som detta har blitt et så veldig tema så skal vi helt klart gjøre noe mer med det.

 

flere tråder med pisspreik kommer til å bli låste hvis det skal fortsette sånn som nå....

 

jeg må bare gjenta meg selv atter en gang ( siden jeg tror at ikke alle her leser igjennom alle postene før dem sier noe )

 

Dette er et Bilforum...bruk det til bilsnakk.....SPESIELT....når folk her er så treige med å lage nye tråder men heller spør inni en tråd som inneholder 20 besvarelser om et eller annet om bil...

 

hva er vitsen med 50 tema i en tråd.

blir lite oversiktlig.

 

vi kommer til å vokte dette forumet mer nå å stramme inn på alt pisset...

jeg har en bra lang liste på folk som synes forumet har blitt litt barnehage...

 

skal dere bli kjent med noen så bruk telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok. ingen ønsker et forum-politi.. De fleste av oss her er jo "voksne" nok til å rette oss etter kritikk. Det burde ikke være nødvendig å måtte følge med hver eneste tråd med argus-øyne heretter.. Tror de fleste har forstått hva som er tillatt og hva som ikke er tillatt nå..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At endel her ikke klarer å holde seg innenfor topic er noe hver enkelt må lære seg.

Folk gidder ikke spørre om seriøse ting da de får som regel 50 svar fulle av BS...

Så vidt jeg vet så står det i retningslinjene at det er ett forum for "bilintereserte"...

At forumet er blitt en barnehage kommer vel av at det er mange yngre medlemmer her...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det nitewlkr nevner som jeg finner som det store problemet.. At noen skriver dritt poster, er jo helt ok for meg, men vær saklige med overskriften, og GI FAEN i å skrive piss under seriøse poster da! Kom gjerne med vittige kommentarer, eller synspkt (som PASSER til emnet!), men ikke sånn bortkastet tull som ikke passer til topic engang..!

 

Det er ikke meningen å få det til å bli et "tørt og kjedelig" forum, men i allefall et forum som kan være fint å få hjelp i, og kommunisere som voksne, ikke barn! ;)

 

Er delvis enig i at off-topic er fint for pisspreik, men husk da at det er meget irriterende å lese svada under meningsfulle diskusjoner da..

 

Viktigst av ALT: OVERSKRIFTEN! :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

 

Er ofte det er sånn at om man spør et spørsmål angående noe og venter et seriøst svar..

 

 

Så får man tilbake bare kødd fra en person som ikke har peiling på det området, MEN bare må skrive inn noe kødd.. Sånt er jævla plagsomt... Å det må vi klare å la være.. Om det er noe vi ikke vet, så lar vi være å poste...

 

Dette skjer FLERE ganger..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra-super-enig med Håkon A, Ola osv. Men jeg synes ikke det trenger å være 100% bil i Off Topic, men ærlig talt, behøver man å lage en 30 siders tråd med PISSPREIK for å sjekke en dame? Der 20 andre skal prøve å sjekke oxo, eller å "få mere poster", som vistnok oxo er veldig "kult"? Ikke at det plager meg så mye, men utvilklingen videre er jo at folk skal være "morsomme" i seriøse tråder, som f.eks "Motortemperatur på S2", hvis man ikke har et forslag kan man holde kjeft.

 

Til dere sjekkere, ta en tur på byn på et utested heller, da får dere se dem oxo! Tro meg, det er mye gøyere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår