megabillig Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 SX900.2 mener du vel? 5694,50 kroner inkludert alle avgiftene. Eller 12.500 kroner hos han andre fyren her i tråden. Mange som har erfaring med oss, vi har per idag over 580 000 registrerte kunder fra Norge. Vel halvparten har kjøpt varer fra oss som stadig kommer tilbake, resten er sikkert skeptiske, det er lov å være skeptisk. :-) Sitat Originally posted by SunIx^ Hei. Di selger en del forsterkere på megabillig.com Fant sx 900.1 til ca 5800.- Noen som har erfaring(er) med megabillig her? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 http://www.megabillig.com - Jeg vil rette en stor takk til dere som skaffer oss megabillig bilstereo! Jeg har sagt det før og sier det igjen; når jeg kjøper stereo igjen kommer jeg til dere! Det er bare så _utrolig_ mye penger å spare! Har også hørt at det er både rask og rimelig frakt, så da er jo saken klar! Men mist ikke motet av de få som kommer med useriøs kritikk - de prøver vel stakkars bare å føre sin egen business (noe som helt sikkert ikke er lett mtp. at dere har rundt regnet halve prisen på de samme produktene. <3 <3 <3 <3 <3 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Sitat Originally posted by Øyvind Ryeng http://www.megabillig.com - Jeg vil rette en stor takk til dere som skaffer oss megabillig bilstereo! Jeg har sagt det før og sier det igjen; når jeg kjøper stereo igjen kommer jeg til dere! Det er bare så _utrolig_ mye penger å spare! Har også hørt at det er både rask og rimelig frakt, så da er jo saken klar! Men mist ikke motet av de få som kommer med useriøs kritikk - de prøver vel stakkars bare å føre sin egen business (noe som helt sikkert ikke er lett mtp. at dere har rundt regnet halve prisen på de samme produktene. <3 <3 <3 <3 <3 Når en stikker seg frem, på den måten som megabillig gjør, så er det vell normalt å regne med å få litt komentarer.. I et konkret salgtilfelle går det sikkert å "snekkre" til en bedre pris hos forhandlere her i norge.. Hilsen "han andre fyren her".. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Sitat Originally posted by EmmaNorway I et konkret salgtilfelle går det sikkert å "snekkre" til en bedre pris hos forhandlere her i norge.. Hilsen "han andre fyren her".. Nå var jeg ikke ute etter å "ta" noen her, det var bare en heeelt generell tanke om alle (de fleste) Norske bilstereoforhandlerne. Sorry hvis jeg ordla meg for kvasst. Husk også at for de aller, aller fleste er prisen det viktigste, men det finnes selvfølgelig folk som betaler litt ekstra for å ha muligheten til å gå ned til sjappa og på en slik måte komme i kontakt med selgerne (mtp. reperasjoner etc.). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Sitat Originally posted by Øyvind Ryeng Nå var jeg ikke ute etter å "ta" noen her, det var bare en heeelt generell tanke om alle (de fleste) Norske bilstereoforhandlerne. Sorry hvis jeg ordla meg for kvasst. Husk også at for de aller, aller fleste er prisen det viktigste, men det finnes selvfølgelig folk som betaler litt ekstra for å ha muligheten til å gå ned til sjappa og på en slik måte komme i kontakt med selgerne (mtp. reperasjoner etc.). Helt klart prisen er viktig. Men heldigvis er det noen som setter pris på god gammel relasjon mellom butikk og kjøper. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 580000 registrerte norske kunder ??? :rolleyes: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Tar 3 dager å få sendt en pakke til Norge. Standard frakt pris hos oss er kun 300 kroner. Sitat Originally posted by Øyvind Ryeng http://www.megabillig.com - Jeg vil rette en stor takk til dere som skaffer oss megabillig bilstereo! Jeg har sagt det før og sier det igjen; når jeg kjøper stereo igjen kommer jeg til dere! Det er bare så _utrolig_ mye penger å spare! Har også hørt at det er både rask og rimelig frakt, så da er jo saken klar! Men mist ikke motet av de få som kommer med useriøs kritikk - de prøver vel stakkars bare å føre sin egen business (noe som helt sikkert ikke er lett mtp. at dere har rundt regnet halve prisen på de samme produktene. <3 <3 <3 <3 <3 Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Bladde opp databasen, 581.384 medlemmer som har registrert seg hos oss per dags dato. Ikke verst det på et halvt års tid. Sitat Originally posted by Soundstream Arosa 580000 registrerte norske kunder ??? :rolleyes: Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Sitat Originally posted by Øyvind Ryeng http://www.megabillig.com - Jeg vil rette en stor takk til dere som skaffer oss megabillig bilstereo! Jeg har sagt det før og sier det igjen; når jeg kjøper stereo igjen kommer jeg til dere! Det er bare så _utrolig_ mye penger å spare! Har også hørt at det er både rask og rimelig frakt, så da er jo saken klar! Men mist ikke motet av de få som kommer med useriøs kritikk - de prøver vel stakkars bare å føre sin egen business (noe som helt sikkert ikke er lett mtp. at dere har rundt regnet halve prisen på de samme produktene. <3 <3 <3 <3 <3 Tror nok likevel de som er skikkelig interessert i bilstereo i Norge, handler bilstereo her i Norge, av den enkle grunn at de vil ha muligheten til å få hjelp til montering, veiledning til montering, tips og råd, og generell service noe Megabillig foreløpig ikke kan nå opp til... Som forhandler selv synes jeg det er viktig å veilede kunden gjennom hele handelen, og eventuellt hjelpe med montering og veiledning der.. Og de kundene jeg har synes dette er helt topp.. Og at de mer enn gjerne betaler litt ekstra for det.. Vil også si at ikke alt er billigere hos Megabillig.com, bare sånn at ikke folk har inntrykket av det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Sitat Originally posted by Zetec Tror nok likevel de som er skikkelig interessert i bilstereo i Norge, handler bilstereo her i Norge, av den enkle grunn at de vil ha muligheten til å få hjelp til montering, veiledning til montering, tips og råd, og generell service noe Megabillig foreløpig ikke kan nå opp til... Som forhandler selv synes jeg det er viktig å veilede kunden gjennom hele handelen, og eventuellt hjelpe med montering og veiledning der.. Og de kundene jeg har synes dette er helt topp.. Og at de mer enn gjerne betaler litt ekstra for det.. Vil også si at ikke alt er billigere hos Megabillig.com, bare sånn at ikke folk har inntrykket av det. Når det blir så stor prisforskjell som med den SX Kicker forsterkeren handler jeg heller hos megabillig enn av noen norske forhandlere forde om ikke jeg kan få hjelp til veiledning og montering. Kan heller få hjelp her i forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Sitat Originally posted by http://www.megabillig.com Bladde opp databasen, 581.384 medlemmer som har registrert seg hos oss per dags dato. Ikke verst det på et halvt års tid. Når du har så mange kunder som du sier, så gidder du og bry deg om en enkelt kunde her på forumet....... HMMMMMM Jaja..... Jeg hadde heller betalt noen kroner ekstra for å få hjelp av noen som er flinke, Som for eks Ketil... Ikke rart det er mange som kjøper ALT for mye utstyr og ikke får det tilå fungere og blir drit skuffa !!!!!! Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Ikke la dette bli nok en"norske forhandlere kritiserer megabillig.com" og "megabillig kritiserer norske forhandlere".. Det finnes flere tråder der det er blitt gjort før så skal dere bare hakke ned på hverandre så gjør det der. med vennlig hilsen -cyberaage Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Sitat Originally posted by Tor Steinar Aamodt Jeg hadde heller betalt noen kroner ekstra for å få hjelp av noen som er flinke, Som for eks Ketil... Så du betaler gjerne 6500,- kroner ekstra for en Kicker SX900.2, bare for å få høre fra forhandleren at kontant +12V skal inn på terminalen merket "+12V", at jord skal inn på "GND" og "Remote" skal inn på den blå og hvite kabelen på spilleren? For å ikke glemme det enorme problemet med hele 4 tilkoblingspunkter for subbene - "Kanal 1 +" og "Kanal 1 -", samt "Kanal 2 +" og Kanal 2 -". Dette står helt sikkert også i instruksjonsboka man får med, men som sagt, noen synes det er verd å betale så mye for så lite. Jeg vet iallefall at jeg heller tar 6.500 kroner i lomma, og kobler den opp selv. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hvis det er noen som ikke har så god peil på bilstereo osv er det sikkert kjekt å få veiledning og monteringshjelp hos butikken eller selgeren. Men når man har peil å kan kobble denne selv så ser jeg ingen vits å betale 12500 (hvis jeg ikke vinner på lotto da) :op når jeg kan få sx 900.2 før 5600. Sikkert noen som er uenig men dette er min mening. Mvh SunIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Tor Steinar Aamodt sa til megabillig.com >>Når du har så mange kunder som du sier, så gidder du og bry deg om en enkelt kunde her på forumet....... HMMMMMM Jaja.....>> En kunde blir fort mange, noe alle selgere er klar over. >>Ikke rart det er mange som kjøper ALT for mye utstyr og ikke får det tilå fungere og blir drit skuffa !!!!!! << Vi fører rapporter på alle kundene som handler, kan ikke finne noen som har sagt at de er skuffet eller missfornøyde. Har de alle handla i Norge mon tro som er missfornøyde? :-) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg