Gå til innhold

Håkon A hva med et svada forum?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vi driver et Bilforum....navnet er Bilforumet.net

om dere vil bli kjent med hverandre så burde dere strekke ut de sosiale anntenne deres å gripe tak i telefonen i stede..

 

utveksle nr på PM.

 

det finnes flust av andre ''prate-forum'' på internett...

http://www.spray.no tror jeg har en sånn tjeneste..

 

dere kan avtale i PM om å møtes for å bli kjent..eller prøve å lage et ''streetmeet'' så godt det lar seg gjøre i kulda.

 

vi vil drifte dette forumet som et forum for bil inntriserte folk....

starter vi et ''svada-forum'' føler vi at vi har tapt oss enda mer..

 

så nei..Bilforumet forblir et forum for bil.

det er nettopp derfor du skal gå inn på denne siden...fordi det er snakk om bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

Vi driver et Bilforum....navnet er Bilforumet.net

om dere vil bli kjent med hverandre så burde dere strekke ut de sosiale anntenne deres å gripe tak i telefonen i stede..

 

utveksle nr på PM.

 

det finnes flust av andre ''prate-forum'' på internett...

http://www.spray.no tror jeg har en sånn tjeneste..

 

dere kan avtale i PM om å møtes for å bli kjent..eller prøve å lage et ''streetmeet'' så godt det lar seg gjøre i kulda.

 

vi vil drifte dette forumet som et forum for bil inntriserte folk....

starter vi et ''svada-forum'' føler vi at vi har tapt oss enda mer..

 

så nei..Bilforumet forblir et forum for bil.

det er nettopp derfor du skal gå inn på denne siden...fordi det er snakk om bil.

 

dette er teit av deg håkon.. det er mange som er enig med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

 

dette er teit av deg håkon.. det er mange som er enig med meg..

Men de fleste er nok uenig, så sant man er interessert i bil da, virker som endel her inne har null interesse for akkurat det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet.net - Les det, og tenk....

 

Det heter ikke blikjentmedhverandreforumet.net

 

 

Her er det snakk om bil.. Og da er det bil som gjelder.

Det er jo totalt unødvendig og lage poster som f.eks

 

Hvem er du egentlig Håkon A?

 

Med tekst - Hvor gammel er du? hva gjør du om dagene? etc etc..

 

 

PM er en fin ting til sånt. Og er det noen du vil bli kjent med så finnes jo IRC og #bilforumet.net

 

Her blir ikke alt dritt lagret og det er ikke noen begrensninger på hvor mye dritt du kan prate med en person.. Og ingen kommer til å irritere seg over det (snakker om private chat med en person over irc da)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Bilforumet.net - Les det, og tenk....

 

Det heter ikke blikjentmedhverandreforumet.net

 

 

Her er det snakk om bil.. Og da er det bil som gjelder.

Det er jo totalt unødvendig og lage poster som f.eks

 

Hvem er du egentlig Håkon A?

 

Med tekst - Hvor gammel er du? hva gjør du om dagene? etc etc..

 

 

PM er en fin ting til sånt. Og er det noen du vil bli kjent med så finnes jo IRC og #bilforumet.net

 

Her blir ikke alt dritt lagret og det er ikke noen begrensninger på hvor mye dritt du kan prate med en person.. Og ingen kommer til å irritere seg over det (snakker om private chat med en person over irc da)

 

støtt meg litt hvertfall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

Men de fleste er nok uenig, så sant man er interessert i bil da, virker som endel her inne har null interesse for akkurat det.

 

det er MANGE topic`r til bil.. så har man off topic.. kan ikke den brukes til alt? må det også være bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

 

støtt meg litt hvertfall da.

 

jeg tror du har 5 stk på din side vs litt over tusen andre...

uansett, så vil ikke din mening telle så mye med tanke på hvordan holdning du har på forumet. med eks å skrive inn under en helt ok tråd av loppa *poste en svada post*....noe du sikkert gjorde på pur F for å provosere frem noe?? right?

 

hvis du vil bli kjent med alle på forumet, så oppfordrer jeg deg til å ta kontakt med dem det gjelder på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

jeg tror du har 5 stk på din side vs litt over tusen andre...

uansett, så vil ikke din mening telle så mye med tanke på hvordan holdning du har på forumet. med eks å skrive inn under en helt ok tråd av loppa *poste en svada post*....noe du sikkert gjorde på pur F for å provosere frem noe?? right?

 

hvis du vil bli kjent med alle på forumet, så oppfordrer jeg deg til å ta kontakt med dem det gjelder på PM.

 

Folk som du blir provosert av, teller ikke altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

 

det er MANGE topic`r til bil.. så har man off topic.. kan ikke den brukes til alt? må det også være bil?

 

hei hei.jeg er nå enig med deg jeg da mats`ern.synes det er litt kjipt at det bare skall handle om bil på off topic.

Det er jo ganske fornuftig tankegang at de som er interesert i bil også har visse andre interesser,og hviss det da er noe som du vill dele med andre så må det gå an å få legge det ut på of topic i stede for og drive og sende det på P.M til alle du vill dele det med,for det kan bli mange P.M er

og Håkon A jeg synes det blir litt feil og si at hviss dere vill bli kjent med hverandre så kan dere møtes og arrangere treff og slik,men hva hviss den ene som du har kontakt med bor langt sør i landet,og du bor laaaaangt nord,da sier det seg selv at det ikke går og bare ta seg en tur på besøk.og hviss du sier "dere kan snakke sammen på andre pratesider på nettet"da synes jeg det høres ut som om du ikke vill ha de sosiale og omtenksomme personene inn på dette forumet.og at det er de som bare tenker bil non stop som som har noe her og gjøre! nei,dette bli bare for domt,la oss dele det vi vill med hverandre på off topic.det skader da ingen det!

er det noen der ute som er enig med meg så kan dere bare sende meg en P.M så jeg kan få høre deres meninger om saken uten videre forstyrrelser..

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke tenkt til å nekte folk å prate med hverandre...MEN sånn som det har vært på forumet nå i det siste så har det vært tragisk barnslig.

 

store tråder med bare piss....å nå akkurat i det siste...enda mer...

de kan vi spare oss for....

 

vi i Bilforumet kommer ikke til å sensurere å fjærne absolutt alt som ikke inneholder bil og alt rundt det.

 

MEN....det er mye mjøl vi kunne ha fjærna.....

derfor sier jeg at det er fint om vi holder oss til tema bil.

det blir som å si til alle at man ikke skal kjøre over fartsgrensa... f.o.m nå vil det bli mere oppryddninger for å gjøre forumet bedre for de fleste...det er utrolig mye å lese igjennom fra dag til dag så jeg rekker ikke til en hver tid å se over alt, med tanke på at jeg har andre ting på forumet å gjøre + svare på en del PM

 

alle kan ikke få en bit av kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår