Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Håkon A nei nei....du skal gi deg med ''være dust'' posting i det hele tatt ;) hvis du gir deg med "være dust slettinga" di.. :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 da har vel alle dem som brenner for det sagt meninga si ? tror vi runder av der jeg...detta blir bare den uendelige big mac'n der mats er kjøttkaka, essex er brødet og jeg er salaten... :D trår jeg stenger denne tråden å snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Håkon A da har vel alle dem som brenner for det sagt meninga si ? tror vi runder av der jeg...detta blir bare den uendelige big mac'n der mats er kjøttkaka, essex er brødet og jeg er salaten... :D trår jeg stenger denne tråden å snart... du gjør vel det.. maktsyk er du lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Håkon A da har vel alle dem som brenner for det sagt meninga si ? tror vi runder av der jeg...detta blir bare den uendelige big mac'n der mats er kjøttkaka, essex er brødet og jeg er salaten... :D trår jeg stenger denne tråden å snart... gjør det... no hard feelings? følte selv jeg ga et bra svar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Mats`ern du gjør vel det.. maktsyk er du lol ikke akkurat...jeg har ikke gått befalskolen en gang... men føler at denne tråden er ferdig nå...ikke mye argumenter igjen.... så derfor.... STENGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg