Laaars Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Har hørt at det skal være streetmeet på Ikea Slependen 4. Juli. Noen andre som har hørt noe? Tenkte bare jeg skulle si fra. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Nei det har jeg ikke hørt... Klokka? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 må jo komme til lillestrøm 4 juli. Crusing med amcar gutta Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by Dr_BASS må jo komme til lillestrøm 4 juli. Crusing med amcar gutta hehe, for de som ikke har amerikaner så er det kanskje alternativt streetmeet på Ikea? Sikkert ikke dumt.. Det ser unektelig teit ut med masse digre amerikanske flak på rekke og rad gjennom lillestrøm, og midt i rekka en 2fast2furious japsebil.... Eller en standard VAG bil for den saks skyld. Husker vi råna for et par år siden med en knall gul/grønn Ibiza grisesenka og størst mulig felger, og digert anlegg. Folk lo godt der vi kjørte mellom flaka. :) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Det er Honda treff der i morgen!!!!! http://club-honda.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=399&mode=thread&order=0&thold=0&POSTNUKESID=948fdbd2e089c9f5835d6955686722a0 Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Vi som hverken har Amerikaner eller Japsebil, kan dermed jekke øl og spørre pent om å få sitte på noen som har... :D Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Jeg vet ikke klokkeslettet, men er det ikke bare å dukke opp utover kvelden da? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by Zamot Vi som hverken har Amerikaner eller Japsebil, kan dermed jekke øl og spørre pent om å få sitte på noen som har... :D Jekker heller en øl å sitter hjemme i god sofaen å ser på rally eller F1 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Det er Club Honda som har treff på Ikea i morgen...Klokke fire og utover :) Bare å komme uansett da... :) Var veldig bra oppmøte sist hvertfall! Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by civic_girl Det er Club Honda som har treff på Ikea i morgen...Klokke fire og utover :) Bare å komme uansett da... :) Var veldig bra oppmøte sist hvertfall! Drømmebil på Lillestrøm først, så ruller jeg en tur nedom :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 har ikke honda eller japsebil jeg,men j kan vel komme og kikke litt på bilene eller? kanskje ta enda fler bilder av bilen din civic_girl ;) Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Chr|z Drømmebil på Lillestrøm først, så ruller jeg en tur nedom :D Me too ;) Ta følge, kanskje... Originally posted by m_leikfoss har ikke honda eller japsebil jeg,men j kan vel komme og kikke litt på bilene eller? kanskje ta enda fler bilder av bilen din civic_girl ;) Du er hjertelig velkommen :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg