Gå til innhold

Kamikaze Drifters goes international

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Faen...jeg skal til England den 23 juli....du tror ikke de gidder å utsette stevne en 2 ukers tid....hehe....;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hepp. Skrev nettopp dette i media forumet, men det passer vel egentlig bedre her. Drift Addict har nemlig helt rett han. Naa skal det sies at det ikke var noen japanske deltakere, men et engelsk arrangement i samarbeid med D1 og Option Video der de beste engelske drifterene med Phil Morrison i spissen deltok. Ken Nomura var programleder og dommer, samt kjoerte demoruns i en innleid Skyline. Imidlertid var dette begynnelsen paa det som etterhvert vil bli et engelsk mesterskap i D1 regi. Og det aa vaere en del av dette er stort. Veldig stort! ;)

 

Her er innlegget mitt:

 

Hei folkens. Sitter naa paa et hotell i Newcastle. Klarte selvsagt det kunststykket aa ikke rekke baaten, saa vi maa ta fly hjem i morgen...

 

Men men... akkurat naa betyr det veldig lite. Jeg har nettopp vunnet Europas aller foerste drifting event i D1/Option Video regi, og det er for meg noe av det stoerste jeg har opplevd. Hele arrangementet var helt raatt. Banen var liten og shabby, og ikke minst farlig. I loepet av en runde var man centimeter fra autovaernet hele fem ganger. Og alle fem gangene satt man med hjertet i halsen!

 

Dette, i kombinasjon med et uventet hoeyt nivaa paa deltakerene og den japanske rammen rundt, gjorde at dette arrangementet hadde en helt spesiell atmosfaere. Det var nesten surrealistisk. Vi kjoerte alt etter D1 malen, med twin-battle og full pakke. Semifinalen mot den britiske driftkongen, Phil Morrison, var utrolig. Vi maatte kjoere tre runder foer dommerene klarte aa bestemme seg! I den siste klarte jeg aa kjoere forbi ham paa yttersiden (mellom han og autovaernet) noe som fikk Nomura i fistel

 

Som sagt, det var helt utrolig. Dagen begynte foroevrig med at Ken Nomura kjoerte noen runder med min bil, noe han ikke klarte. Som jeg hadde advart han om paa forhaand er den veldig tung paa rattet, samt at demperene suger. Heldigvis for Nomura fikk han laane en Skyline til oppvisningen, for han hadde ikke fikset aa kjoere min bil. I Skylinen derimot fikk han vist hva han duger til. Han gjorde ikke noe spesielt, men han gjorde heller absolutt ingen feil. Hver runde var like perfekt og smooth, og det er det som skiller proffene fra amatoerene. Han sa ogsaa selv at hemligheten er trening, trening og mer trening...

 

Saa naa blir det spennende aa se hva som skjer fremover. Det var mange brikker som falt paa plass paa en merkelig maate i helgen, og plutselig er ikke D1 og Japan saa fjaernt lenger. Det som er sikkert er at dette faar konsekvenser for norsk drifting paa godt og vondt. Det positive er at jeg fikk vist Japsene at selv i motorsportslandet England var det ingen som kunne hamle opp med en nordmann som hadde dagen (for det skal sies at alt stemte p[ en helt annen maate enn f.eks. paa Vaaler). Det negative er at jeg naa maa ta en avgjoerelse angaaende min fremtid i drifting. Sannsynligvis innbaerer det aa avslutte alle prosjekter i norge og kun satse alt paa aa gripe den sjansen jeg gikk glipp av for 8 aar siden. Nemlig aa drive motorsport paa heltid.

 

Saa dersom noen er interessert i aa overta arbeidet mitt i Norge er det bare aa ta kontakt. Jeg kommer imidlertid tilbake til dette senere. Jeg kommer ikke til aa slippe alt jeg har i hendene, men det kom nok heller ikke til aa ta lang tid foer jeg er mer eller mindre ute av bildet. Det er bare slik det maa bli. Saa faar jeg heller gjoere mitt for at D1 kommer til Skandinavia

 

Flere bilder og filmer kommer nok...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy du inni ***** :D :D

 

GRATULERER så mye med seieren og opplevelsen!!

 

Og lykke til videre!!

 

Tror nok Drift-Norge vil komme til å savne deg, dersom du gjør hva du håper på.

 

 

GO GO FSR, all tha' way!

Og kjør fletta av Nomura, og de andre for oss! hehehe :D :D :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ja :)

 

Selvfølgelig er det for tidlig å si noe, men hva er det du tenker på når du sier

Det negative er at jeg naa maa ta en avgjoerelse angaaende min fremtid i drifting. Sannsynligvis innbaerer det aa avslutte alle prosjekter i norge og kun satse alt paa aa gripe den sjansen jeg gikk glipp av for 8 aar siden. Nemlig aa drive motorsport paa heltid.

 

Saa dersom noen er interessert i aa overta arbeidet mitt i Norge er det bare aa ta kontakt. Jeg kommer imidlertid tilbake til dette senere. Jeg kommer ikke til aa slippe alt jeg har i hendene, men det kom nok heller ikke til aa ta lang tid foer jeg er mer eller mindre ute av bildet. Det er bare slik det maa bli. Saa faar jeg heller gjoere mitt for at D1 kommer til Skandinavia

?

 

Hva innebærer det? Ta over styringa av DCN? Eller alle de andre jernene du har i ilden?

 

btw: Har du eller noen andre film-materiale fra arrangementet?Eller må vi kjøpe Video Option #2578 FSR-goes-to-D1GP special edition? =D

 

EDIT: Media forum sa du? hehe.. dumme meg.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=43267 aka

http://www.j-arnold.com/videos/bhamwheels.wmv

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår