Plastic Racer Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Hei, vet hva dere tenker nå.. Det heter BILforumet, men kunne dere tenke dere å bare ta av noen dekaler på mc'n min for meg? Da kan dere øve dere på å shave biler osv..Hehe.. Skal ha av ALLE dekalene Hadde igrunn også vært litt bra om dere ga meg litt inspirasjon til hvordan den skal bli... Lag gjerne noen kule photoshopper av den.. Den skal nemlig lakkes og styles skikkelig, regner jeg med. Håper dere kan hjelpe meg, jeg er nemlig helt på jordet når det gjelder mc i ps..hehe Håper bildet funker for dere! Hvis ikke er det bare å si ifra... Da går jeg ut å tar et nytt..;) På forhånd takk! Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Hvordan STYLER man egentlig en sånn? Neonlys? :rolleyes: Anyway, jeg skal prøve. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Laaars Hvordan STYLER man egentlig en sånn? Neonlys? :rolleyes: Anyway, jeg skal prøve. Takker Hehe... Neon ja.. Carbon her og der...Stickers osv..:P Men jeg skal lakke den helt om. pga av en lakkskade. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg