Gå til innhold

Ingen som kjører MX6?

Ranger emnet

kaizer

Anbefalte innlegg

Hei!

Får min blå 93.mod MX6 2,5 V6 fra Tyskland senere i dag og gleder meg som en unge på julaften. Har nettop solgt min 323 gt-r.

Finner så og si ingenting på norske bilforum om denne bilen, men i Usa og Australia er de enormt populære.

Ingen Mazdafolk her på forumet som har bilen?

-R-;)

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Her er jeg..Kjører mx6 og er fornøyd med det. har bare 2 liter som takket for seg og blir erstattet av en 1.8:( men det blir turbo på greia så da ordner det seg nok.bare litt dårligere bunndrag..

Er en digg bil. lett og god å kjøre fort med:D

slanger med et bilde i samme slangen jeg

DSC03290.JPG

og et av turbo oppsettet

pic%20047.jpg

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fin bil forresten! Her min bil http://www.cardomain.com/memberpage/641748

Har bare fått senket den og satt på luftfilter og Linse/angle eyes lys og satt inn litt popanlegg, men det blir nok ikke no turbo på meg. Hadde en 323 GT-R før denne så det kommer jeg aldri til å matche alikevel. Er sinnsykt fornøyd med bilen, og er overasket hvor godt den drar, og den er fantastisk god å kjøre.

Har du hatt bilen lenge? er det den som har stått til salgs?

-R-

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk..sto til salgs en liten stund..gjør vel det enda egentlig siden jeg er litt treig..Hadde no planer om å bytte til v6 siden det er et ferdig turbokit til salgs i finland til v6`en som har bremsa 290 hk..frista litt det:D

Men nå har jeg begynt på min da så vi får se hva det blir ut av det..endte foråvidt med totalrast motor etter to dager men nå har jeg ny motor som jeg håper funker litt bedre..

Hvor er du fra forresten..kunne jo møtes å sladre litt hvis det ikke er så lang unna..er jo ikke så mange som har den biler i norge så det er litt morsomt å bli kjent med folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så forresten at du var fra haugesund..er et lite stykke det men det er snakk om å dra en tur dit iløpet av nærmeste framtid faktisk..dama til er kompis er derfra

Pen den bilen din as..liker den blåfargen(derfor skal bilen min bli blå iløpet av vinteren)

Men hvor har du fått tak i lyktene??har litt lyst på sånne selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider