Mirus Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Ideal Jeg kjører også 1600x1200, de som ikke kjører minst like høy oppløsning lever i steinalderen... LCD skjerm anyone? Her på jobben sitter jeg med en skjerm på 6x4 meter(!!) og kjører en oppløsning på 2048x1536! Slå den! ;) Skjermen kostet forøverig ca 2 mill for noen år tilbake. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 skal vi prøve å hente inn tråden igjen?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Er faktisk det at jeg ikke gidder, legger ut en del bilder liksom.. de bildene jeg la ut av min bil i denne posten dem er små.. Fordi jeg lasta dem opp. ellers prøver jeg å linke til en annen plass.. Men, jeg forstår problemet ditt, men du må nok leve med det.. Du er en av få med dårlig linje.. sorry mann Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Her er alt jeg har å by på.. http://foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=37545&palbum= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Ideal Jeg kjører også 1600x1200, de som ikke kjører minst like høy oppløsning lever i steinalderen... LCD skjerm anyone? Haha! Jeg kjører en 15"LCD på jobben og en 21" hjemme, men jeg lever nok ikke i steinalderen for det. (Kjører ikke 1600x1200) Men nå skal jeg gi meg, du har bestemt deg for hvordan verden fungerer likevel.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Jonte altså, nå snakker du til bilgutter. DEM som bruker penga på bilen, ikke på masse nerdstasj.. fordiom jeg og du, og noen andre er litt nerdete ;) Jeg bruker penga på bil, og jobben bruker penger på data, det er den beste løsninga.. Men jeg ser ingen grunn til å sette oppløsninga til maks pga av noen unger insisterer på å poste bilder på to kvadratmeter. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Min Golf VR6 Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 enda ett.... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 FET !! frekke lys bak da ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 AJ, den der var rå.. Si ifra når du skal selge den, så kjøper jeg'n :) Kanskje hvertfall, får se på kapitalen min.. Specs da? Hva er gjort med den? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by eirikoo Men nå skal jeg gi meg, du har bestemt deg for hvordan verden fungerer likevel.. Dere som absolutt skal sutre fordi "dette var for stort for skjermen min" bør da klare å fatte at ikke alle andre skal måtte tilpasse seg dere og motta KJEFT bare fordi dere kjører for elendig oppløsning og fortsatt sitter med 12 tommers monochrome skjerm og 9600bps modem?! Jeg synes det er skammelig at dere sitter der og kjefter ut folk. Jeg svarte faktisk på denne tråden pga en tråd der noen faktisk syntes det var såpass ille her nå, at de vurderte å quitte forumet, og som eksempel ga "se side 12" på denne tråden. Det er faktisk slik at hvis bildene er for store for deres oppløsning, og modemet ditt er for treigt til å hente ned bilder, da ser jeg bare en løsning - nemlig at du/dere unnlater å åpne tråder der det åpenbart kommer til å være mange store filer! dukenukem anger2 anger2 knock fucku fucku flushit :ssip: :fuckme2: :aug: :anger: Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Jonte AJ, den der var rå.. Si ifra når du skal selge den, så kjøper jeg'n :) Kanskje hvertfall, får se på kapitalen min.. Specs da? Hva er gjort med den? Dietrich Rs4 frontfanger,Rieger sideskjørt og hekkskjørt, bonrath grill, kamei "bøser blick" lyktelister, golf4 frontlykter, lexus baklykter, 17" Momo GT2 felger, 60mm senkesett (foreløpig ihvertfall), Momo bakpotte, Momo pedaler/matter/pads, mercedes luftinntak i høyre forskjerm, fjernet emblem og visker på bakluke.K&N konfilter. Utstyr er: sort skinn, 4x el.vindu, soltak osv. Bilen ble kjøpt av meg Juni 2002, bilen hadde hatt en voksen eier siste 8 år(med komplett servicehefte) og ble kjøpt ny i Norge. Den ble hellakkert og "ombygd" på Oktober i år, og er fortsatt ikke ferdig. Bilen vurderes solgt August/September 2003. Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Lexus baklykter? Hvordan fikk du tilpasset de? Hvor fikk du de fra? Ser heftig ut... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Dr_S Lexus baklykter? Hvordan fikk du tilpasset de? Hvor fikk du de fra? Ser heftig ut... Det er nok "Lexus style" baklykter han mener, får kjøpt det til Golf 3 og Golf 4. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Sidene bare renner inn på maskinen min, uavhengig av antall vedlegg og størrelse på disse. Blæææh så! Otto, stolt Stjelehor-kunde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg