Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet


Inside

Anbefalte innlegg

Originally posted by eirikoo

 

Poenget mitt er ikke nedlastingshastighet, men den fysiske størrelsen på bildet!

Jeg syns bare det er irriterende når noen har postet et bilde som tar opp mye mer enn den vanlige linjelengden, og derfor blir alle innleggene 'dratt ut' og!

 

Hvis det er bare meg som syns det i hele verden, så får det bare være slik. Var ikke ment som noen regel, bare et tips.. Men whatever..

 

fatter hva du mener.. men, har ikke vært noe av det i det siste..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

En annen ting er at det blir vanskelig å lese tråder når noen har lagt in ett kembostort bilde som øker bredden på tråden til det dobbelte!

 

Greit nok, men alikavel da!! :rolleyes:

 

Originally posted by eirikoo

 

Poenget mitt er ikke nedlastingshastighet, men den fysiske størrelsen på bildet!

Jeg syns bare det er irriterende når noen har postet et bilde som tar opp mye mer enn den vanlige linjelengden, og derfor blir alle innleggene 'dratt ut' og!

 

Helt enig ... Bilde burde passe innenfor "rammene" av posten eller noe lignende det syntes jeg ... Men, men ...

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Poenget mitt er ikke nedlastingshastighet, men den fysiske størrelsen på bildet!

Jeg syns bare det er irriterende når noen har postet et bilde som tar opp mye mer enn den vanlige linjelengden, og derfor blir alle innleggene 'dratt ut' og!

 

Hvis det er bare meg som syns det i hele verden, så får det bare være slik. Var ikke ment som noen regel, bare et tips.. Men whatever..

Blir litt vanskelig og ha en fasit på bildestørrelse da det er veldig forskjell på skjermoppløsninger rundt om. Få bedre oppløsning og klikk vekk "Favoritter".. Vanskelig å tilfredstille alle, vi må bare prøve å være snill pus og tåle litt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetil

 

Akkurat, bildet jeg la ut er 800 pixler breit, som dere ser er det akkurat litt for breit. Lengter veldig etter begrensninger på bildestørrelse og antall kb, da hadde det blitt mere brukervennlig for oss som bor utenfor oslo-gryta ;)

 

Er ikke _for_ breit det, 800 pixels er litt for lite for at posten skal bli utvidet. har mye med oppløsningen på skjermen din å gjøre. antar du har 1024x748 eller noe? Jeg kjører 1600x1200 og alt er helt perfekt her, men selvsagt, alle har det ikke slik :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men må være lov å diskutere litt. forstår problemet til kjetil..

 

men, det er jo sånn at alle kan ikke ta hensyn til at noen har dårlige maskiner, mens alle kan heller ikke ta hensyn til at noen har super brae maskiner...

 

 

jeg poster bildene sånn som jeg liker å ha dem, uten å tilpasse dem for noen som kjører oppløsning på 640x480 pixels.. sånn at det ser ut som ikoner for dem som kjører over 2000 pixels..

 

men, jeg mekker heller ikke spesielle bilder for dem med over 2000pixels, sånn at det ser ut som verdenskartet for dem med 640x480 pixels..

 

om dere forstår.. :)

 

Uansett, så synes jeg at bilder på ca 1024x768 og 1240x960 er passende størrelse for dem med normale maskiner nå tildags..

 

Ellers så orker jeg heller ikke sitte å modifsere alle bildene jeg har for å få ned størrelsen, sorry, jeg gidder bare ikke, beklager..

 

 

Men, uansett.. har flere bilder av bilene sine?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Jeg kjører 1600x1200 og alt er helt perfekt her, men selvsagt, alle har det ikke slik :)

 

Jeg kjører også 1600x1200, de som ikke kjører minst like høy oppløsning lever i steinalderen...

LCD skjerm anyone?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

 

Jeg kjører også 1600x1200, de som ikke kjører minst like høy oppløsning lever i steinalderen...

LCD skjerm anyone?

 

altså, nå snakker du til bilgutter. DEM som bruker penga på bilen, ikke på masse nerdstasj.. fordiom jeg og du, og noen andre er litt nerdete ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår