Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet

Inside

Anbefalte innlegg

Originally posted by KERSHER

fy faen for en elendig pisse ford!

noe av det grimmeste eg har sitt!

neida....den var "smooth" den ;)

legger ved et bildet av min...snart

må bare få tatt noen nye bilder etter som det er kommt nye deler på ;)

Ser i signaturen din nuh..

Hvor fort kan vinkelen din fly?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kai_willy

Japse bil ja, skjønner bare ikke hva dere synes er så jævla fint med små plast biler ifra japan?? med symaskin motorer og som ser ut som små akebrett opp ned??

Hvis man skal få en japse bil til og gå bra, så må man jo først og fremst bygge om hele motoren, slik at det er egentlig ikke japse lenger også må man sette på masse plast og dritt for at den skal se kul ut...greit nok..men hvorfor ikke bare gjøre det med en gang da?? kjøp amcar...så har man kul bil med en gang...uten noe dilldall...

Min mening

Kjøper man en amcar som det er bilde av på profilen din, får man en råstygg bil som bruker en haug med bensin. Det har kommet en haug med kjempefæle biler fra USA, bare så du vet det. Da foretrekker jeg heller en Honda med v-tec motor (Honda blir regnet som verdens beste motorbyggere), en Skyline eller en eller annen Mazda med wankelmotor. RX-7-namnam! Eller verdens mest solgte sportsbil (som også selger som hakka møkk i USA), nemlig MX-5 Miata osv. Japsebiler selger veldig bra i USA, du vet vel det?

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du vet det så godt - hvor mye bruker bilen hans (kai-willy) da? Eller min for den del.. At den er stygg er nå en smakssak, så det kan man jo ikke verken argumentere for eller i mot. Selv ser jeg nå bare at "head-turning" faktoren er ganske solid når jeg er ute og cruiser med Camaro'n - men det er jo mulig at de fleste snur seg fordi den er stygg :)

Tror hele problemet/poenget er at vi alle vet mest om det vi kjører selv, og så slenger vi ut det vi "tror" eller "synes" om de bilene man ikke liker.

Stiller meg på ingen måte bak det Kai-willy sier, selv om jeg personlig ikke har noen nevneverdig interesse for japsebiler - men uvitenheten går nok begge veier tror nå jeg i allefall...

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at ingen amcar-entusiaster kan si at japanske biler er kjedelige og "ukule". Amcar-biler er ikke så mye mindre kjedelige akkurat, de er ganske like på den fronten spør du meg. Sånn var det ihvertfall før, få nye japanske og amerikanske biler er kjedelige nå. Både amerikanerne og japsene har laget mange råkule og kule biler! :) Kay-Willy, prøv noen super sportsbiler fra Japan som RX-7, RX-8, MX-5, Skyline, Supra osv. Da er du japsefan med en gang.

Ikke kom her og si at V8 og oppover bruker lite bensin?

:D

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Jupp...Ståle er litt kraftig ja :D :D

Hmm...hilsa du sånn halvveis eller prøvde du å fortelle meg at jeg kjørte med bare parklys i sted forresten? :)

Ah...da har jeg plassert ham :D

Hmm...mest det første....forventer ikke at du skal kjøre med øyelokka oppe på høylys dag nei... :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Ikke kom her og si at V8 og oppover bruker lite bensin?

:D

Så få høre no'n tall da :)

Du kan godt tippe på mine to om du vil:

Camaro: 5.0L V8, TPI, 290hk kam/topper/porta innsug/runners/headers/cat-back/K&N/ ++andre småting.

Tahoe: 5.7L V8, TBI, 210hk stock

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider