Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet


Inside

Anbefalte innlegg

Her har vi Therese! Hu er ikke så sinnsykt fin, men hu stiller opp uansett hva som skulle skje (bortsett fra i kondens-vær). Hu er trofast og vet å tilgi om jeg skulle gjøre noe feil. Forholdsvis billig i drift og liker å leke i snøen!

 

Ser et lite glimt av Nathalie helt til venstre på bildet. Hu er ei rå jente, men heller ustabil.. Dyr i drift og skal bestandig ha noe nytt. Snarsint og tilgir sjelden at jeg gjør feil. Er som oftest i dårlig humør og da blir det ikke noe på meg. Men når hu først tenner, så er det verdt ventinga!!

post-131-13804851513666_thumb.jpg

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Her har vi Therese! Hu er ikke så sinnsykt fin, men hu stiller opp uansett hva som skulle skje (bortsett fra i kondens-vær). Hu er trofast og vet å tilgi om jeg skulle gjøre noe feil. Forholdsvis billig i drift og liker å leke i snøen!

 

Ser et lite glimt av Nathalie helt til venstre på bildet. Hu er ei rå jente, men heller ustabil.. Dyr i drift og skal bestandig ha noe nytt. Snarsint og tilgir sjelden at jeg gjør feil. Er som oftest i dårlig humør og da blir det ikke noe på meg. Men når hu først tenner, så er det verdt ventinga!!

 

 

Enhver som klarer å holde to damer samtidig...has my full respect

:D

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Hey Essex!

Hva slags ACT clutch har du? Er der S/S'n eller 6-puck'en?

Funker den bra?

Har en på vei nå..

 

Fungerer meget bra!

Er noen av gutta på 200sx forumet som har noe lignendes, og de er oxo meget fornøyd!

 

har noe lignende denna, bare at min er 2 platers 700hk clutch :D

http://www.stillen.com/sportscars_detail.asp?cat=2&subcat=221&id=3712&page=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår