Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet

Inside

Anbefalte innlegg

Etter å ha bodd i USA har jeg ingenting imot Am-cars, snarere tvert imot..

Men, jeg synes jo det blir litt dumt å kødde med biler som RX-7, Supra og Skylines... For å si det slik... De har oppnådd mer suksess de siste årene enn hva de amerikanske bilene har gjort både i form av salg og suksess...

Men som sagt, jeg har kjørt både Vette, Camaro og en blodtrimmet El Camino jeg, så for all del, amerikanske biler kan være nice and dandy...

Men, Vette er ikke tingen (med øyne på det amerikanske kontinentet), det er Dodge Viper GTS... :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Så nå mener du at Viper, som er en bil som blir knust av Corvette på alle punkter er en bedre bil? Du er latterlig.

Nå er det vel mer det faktum at du pusler rundt i en hundgammel Corvette og prøver å terge på deg gud og hvermann....med at Corvetten din fliser ALT! ...så når noen finner noen gode argumenter (how hard can it be?), så snakker du selvfølgelig om den nyeste værsteste utgaven etc. LOL :D

@lpher

Som tror Ascona prøver å spille 'hard to like' for some odd reason or other :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Jeg snakket ikke om hva som var beste bilen (og ja, Ascona, hva definerer en bil bedre enn en annen?), heller hva som var raskest... (Selv om vedlagte artikkel sier at Viperen er raskest og mest sporty)

Hvis du faktisk hadde giddet å lest hva jeg skrev, så skrev jeg at det er Viperen som "er tingen"... Hva betyr det? Kanskje jeg formulerte meg dårlig, men det var tydelig at jeg var heller ute etter hvilken som var mest "coveted" og skaper mest attention. Hvis du fortsatt insisterer på at Vetten slår Viperen (både gamle og nye) på dette punktet, så finn gjerne en artikkel som motbeviser det, så skal jeg bøye meg i støvet...

Men som sagt, I should know that one cannot have a regular discussion with a person who obviously cannot be reasoned with... :rolleyes:

@lpher, ettersom jeg forstår at Vetten til Ascona er den mest badass som finnes, kunne du bekreftet at han spiser Supra og Skylines til frokost på Våler/Rudskogen treffene? :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider