Gå til innhold

Ny bil.....

Ranger emnet


EspenB

Anbefalte innlegg

Etter mye frem og tilbake og mange golfer har jeg tatt til vett og handlet min første Audi:)

 

Kan ikke for det men hver gang jeg setter meg i de blå alcantara setene må jeg le litt:):)

Bil og interiør er bare helt president!

 

Interir2.jpg

 

Skal oppgradere litt etterhvert, men jeg kommer til å være veldig bevist på at jeg skal beholde bilens orginale utseende, men spe på med litt alu og carbon innimellom....

Og felger.........

 

Parkering2004-3.jpg

Parkering2004-5.jpg

 

Noen som forresten har et tips om hvordan få lagt inn bilder, og ikke bare linken?

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FIN BIL *misunnelig*, har a3 i samme farge selv..

Hva ga du for bilen da? gått langt osv?

Hva er de røde tingene på bakfangeren?

Synes du bør skifte ut lyktene til facelift:D fremme og bake, blir mye penere da...ellers, svært fin bil!

2008 Audi S3

 

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var egentlig et varp som var priset lavt med tanke på at det er veldig mange S3´er som er priset høyt og folk får ikke solgt da det blir mer interressant å importere selv. Var på vei til å gjøre det selv da denne dukket opp.

Den har gått 97k nå og det er et eksemplar garantert fri for kollisjoner og div.

De røde greiene er bare to reflekser som skal av fortere enn f..

Skal lakke fangeren for det er litt snusk i lakken på den. Kommer nok til å lakke litt annet etterhvert og for å få den 110%.

Kommer nok ikket il å bytte til facelift. Det er for A3:)

Synes denne S3 fronten er finere til denne bilen og samme med baklyktene.

Men A3 med facelift er fin fine greier:)

Fin bil du har og forresten:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Gratulerer med nice bil. :)

 

Takker....:) Men litt jobb forran meg før jeg tør å parkere ved siden av deg.....:D

 

 

denne bilen som sto på autoinvest eller hvadetnoheter i fyllingsdalen?

 

Nope, denne er kjøpt privat fra sandviken. Sandven som har levert den.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut og lufte den litt til helgen, tenkte meg en liten tur på Gatebil. Ikke for å stille ut eller no, men kanskje kjøre litt:)

Har ikke kjørt siden jeg solgte Golf2 G60`en min med 220hk for 2/3 år siden... Men vi får se..... er ikke meningen denne skal plages, har en golf i garagen til det bruket:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Skal ut og lufte den litt til helgen, tenkte meg en liten tur på Gatebil. Ikke for å stille ut eller no, men kanskje kjøre litt:)

Har ikke kjørt siden jeg solgte Golf2 G60`en min med 220hk for 2/3 år siden... Men vi får se..... er ikke meningen denne skal plages, har en golf i garagen til det bruket:)

 

Kanskje jeg ser deg da. :)

 

Skal dit jeg oxo men uten bil, altfor mye folk og kaos.

Slit å drive å legge om hjul hele tiden oxo.

 

BTW: Sjekket noen av linkene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på det med ESP´en? Det var det ikke på min, så da slipper jeg "av" knappen og:D

Du vet jo hva Tiff fra Top Gear pleier å si....?

"ESP has got to go" :)

 

Driver ellers og kikker på de linkene hver dag, masse en skal sette seg inn i:)

 

Er litt bekymret for det skal komme for masse folk og bare bli stress til helgen, men men....

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

Grattis med ny bil:D S3 er konge bil!!!

 

Takker:)

Storkoser meg hver dag jeg er ute og kjører. Var innom noen forhandlere på jakt etter carbon deler til den i dag, men det er litt vanskelig ser det ut for.

Hvis det er noen som har linker til leverandører av slikt ville jeg bli glad for de:)

Tenkte jeg skulle strø litt carbon under panseret:D

 

Er og interessert i tips og triks i forbindelse med bytte av luftfilter boksen. Lurer på å bytte til innsatsfilter og kevlarboks pga varmen som et vanlig åpent filter sliter med. Og vil heller ikke ødelegge den nye MAF sensoren. Hører det er en del som sliter med denne.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Du tenker på det med ESP´en? Det var det ikke på min, så da slipper jeg "av" knappen og:D

Du vet jo hva Tiff fra Top Gear pleier å si....?

"ESP has got to go" :)

 

Driver ellers og kikker på de linkene hver dag, masse en skal sette seg inn i:)

 

Er litt bekymret for det skal komme for masse folk og bare bli stress til helgen, men men....

 

Hmm har du sjekket ? I den første årgangen av S3'ene var det nemlig en del som hadde ESP/ASR som ikke gikk an å skru av... En svenske som var på rudskogen for et par år siden hadde det problemet på sin gule 99-modell. Ikke spesiellt egnet for inspirert banekjøring akkurat.

 

Har ikke funnet noe mer ut av dette og er ikke sikker på om den bilen var et enkelt-tilfelle pga spesialbestilling eller noe slikt. Han hadde akkurat kjøpt den og visste heller ikke.

 

Ut og test om bilen kan skli :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår