Gå til innhold

Ny bil.....

Ranger emnet

EspenB

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Takker så mye :)

Skal legge ut flere bilder i løpet av de neste ukene. Da kommer Bilstein PSS9 understell på, og Milltek rustrfitt eksosanlegg på.

Skal og fjerne lyktelistene, for jeg liker ikke den svingen de har over blinklyset.

Ellers har jeg en del planer som kommer til å gjøre seg veldig bra, men det kommer jeg tilbake til.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye :)

Skal legge ut flere bilder i løpet av de neste ukene. Da kommer Bilstein PSS9 understell på, og Milltek rustrfitt eksosanlegg på.

Virker som om de fleste S3-eiere kjøper Milltek? ikke at det er noe galt i det altså men...kan vi få høre lyden? ta det opp og legg det ut her elns?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var det nye rustfrie Milltek anlegget på plass.

Tok ca 30 minutter og demontere det gamle og få på det nye.

Vanvittig bra passform. Men det mest gledelige er at det lager bare såvidt litt mer lyd enn det orginale, foreløbig.

Du kunne fått høre lyden på våler treffet, men bilen blir nok hjemme pga BO Racing skal bytte reg reimen, så jeg vil ikke ta den med over fjellet denne gangen.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hei! Fet bil!

Hvem selger Miltek?

Har du noen priser?

Skulle hatt ny DP og kat...

Takker for komplimentene :)

Jeg kjøpte rett fra Milltek i england, http://www.milltek.co.uk.

Kjempe service fra de gutta der. Betalte ca 5800+mva.

Bare husk å be de trekke fra VAT der nede. De selger og racecat, men denne er noe dyrere. Ellers er det flere i England som selger Milltek, men du får det ikke noe billigere andre steder.

Led til parklysene kjøte jeg hos dioder.no....., men vær obs på at penolpærene i skiltlysene ryker lett..... Begge mine er nå røket.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte rett fra Milltek i england, http://www.milltek.co.uk.

Kjempe service fra de gutta der. Betalte ca 5800+mva.

Bare husk å be de trekke fra VAT der nede. De selger og racecat, men denne er noe dyrere. Ellers er det flere i England som selger Milltek, men du får det ikke noe billigere andre steder.

Har sendt en mail, får vel svar på mandag. Hvor rask sendte de det når du bestillte? Og tok det lang tid med fraktselskapet? Var 5800 inkl frakt?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig fort fra jeg bestilte til jeg kunne hente det hos linjegods.Ca en uke fra bestilling til det var på bilen.

5800 var med frakt ja.

Vil du har lyd bør du bestille med rakt rør istedet for den fremste potten. Jeg bestilte med to potter og man har ikke sjans til å høre at det er noe annet enn org. anlegg der.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Liten update...........

Har nå fått på Bilstein PSS9 understell, det råeste understellet man får spør du meg.

Det sitter noe så inn i h........ i svinger, og det er fortsatt stilt inn på det mykeste.... har 8 hardere innstillinger til på demperne jeg skal prøve ut :)

Bilen ble og en del lavere enn org siden det er coilovers......

Nå er det morro å kjøre bil :D

Picture500.jpg

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider