JChE Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Har en `84 corolla 1,6, og vil montere turteller på denne... Noen som vet om instrumentpanelet fra en GT passer på denne, og evt hvor jeg kan få tak i dette? Eventuelt kan jeg montere en turteller fra bilxtrra eller noe, men hvor kobler jeg på denne(elektronisk tenning) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaboy83 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Jeg har 2 stk gt twin cam, og den ene blir dele bil, om jeg får overskudd, skal jeg skru det ut og skippe det over til deg for enn liten sum! det er ikke lett å få tak i de der.... annet enn om du kjøper en twincam :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Rollaboy83 Jeg har 2 stk gt twin cam, og den ene blir dele bil, om jeg får overskudd, skal jeg skru det ut og skippe det over til deg for enn liten sum! det er ikke lett å få tak i de der.... annet enn om du kjøper en twincam :D :D Har du en hvit, rustfri bakluke til salgs? Og kanskje piggdekk på original alufelg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Har ett komplett twin cam speedometer liggende. gått ca 260.000 Nytt på toyota koster ca 1500,- hvis det er av interesse. Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaboy83 Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Rollaboy83 Jeg har 2 stk gt twin cam, og den ene blir dele bil, om jeg får overskudd, skal jeg skru det ut og skippe det over til deg for enn liten sum! det er ikke lett å få tak i de der.... annet enn om du kjøper en twincam :D :D Jeg har 2 nesten helt rustfrie bakluker! men, skal ha istand den ene corollaen før jeg selger deler, ta deg en tur på høggern, mye bra der! :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Uorginal turteller kobles på +tenning(15), -coil(1) og lys kobler du på parklys, sig tenner eller instrumentbelysning. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Rollaboy83 Jeg har 2 nesten helt rustfrie bakluker! men, skal ha istand den ene corollaen før jeg selger deler, ta deg en tur på høggern, mye bra der! :op Er ikke så lett å finne rustfrie bakluker, spesielt hvite.. Kan jeg kjøpe en starter av deg billig? Klarer ikke å oppdrive ny starter til bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg