Gå til innhold

le av ris dot com

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mistet litt "respekten" når de kaller ford for ris ja..

Sitat
I thought these tail lights went out of style 5 years ago...

hmm.. først hakker de på alle bilene som følger den ekle moten med enorme vinger og klistremerketuning, så klager de på biler som ikkje følger moten ;) en anelse selvmotsigende..

edit: http://www.laughatrice.com/images/Gallery7/rice2.jpg <- chevy jo.. "rice" :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by LoCDoG

mistet litt "respekten" når de kaller ford for ris ja..

hmm.. først hakker de på alle bilene som følger den ekle moten med enorme vinger og klistremerketuning, så klager de på biler som ikkje følger moten ;) en anelse selvmotsigende..

edit: http://www.laughatrice.com/images/Gallery7/rice2.jpg <- chevy jo.. "rice" :P

Er vel det at bilene der generellt er stylet som "ricebiler".....

artig side med masse smakløse biler spør du meg

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by bmw-bergen

Greit nok at rice kanskje ikke er like populært hos alle, men er det strengt tatt nødvendig å drite andre folks biler ut på nettet?

Etter min mening blir det for barnslig...

Delvis enig. Men når folk styler bilen slik så må de regne med at det ikke går stille for seg. Men jeg synes det er unødvendig å latterliggjøre det på egne sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by nitewlkr

Er vel det at bilene der generellt er stylet som "ricebiler".....

artig side med masse smakløse biler spør du meg

ghettostylet chevy e ikkje rice då;) men greit, eg tok ikkje den at alle biler kan rices opp ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte ikke helt konseptet dems, var jo noen biler der som faktisk var helt strøkene og ikke noe å klage på.

men noen var i drøyaste laget ja.. men trur de har retta hele greia mot all slags biler som er styla.

laugh @ carstyling kunne de vel heller kalt det.

hadde skjønt dem om de tok bilder av grell styling og malplasert aluvinger på helt orginale biler, eller noe sånt.

konklusjon: ræva konsept, dårlig humor og svette folk ;P det eneste jeg lo av var folka. hehe fy faen å de så ut.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Celeborn

Det er jo plenty av andre biler enn ris der også da. (les: Ford, Volkswagen bl.a) Selvmotsigelse..?

Rice betyr ikke japanske biler i motsetning til hva folk tror ..

er bare FOLK som stygg styler biler og tror vinyl gir hester ..

klassisk idiot med andre ord .. grunnen de blie kalt rice var fordi de fleste av de kjører ... honda .. ja .. honda = Rice king ..

(fakta faen .. nekt det alt dere vil .. det er fakta faen)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider