civic_girl Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Han så ut som om han hadde mageknip.... Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Helt konge :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 mistet litt "respekten" når de kaller ford for ris ja.. Sitat I thought these tail lights went out of style 5 years ago... hmm.. først hakker de på alle bilene som følger den ekle moten med enorme vinger og klistremerketuning, så klager de på biler som ikkje følger moten ;) en anelse selvmotsigende.. edit: http://www.laughatrice.com/images/Gallery7/rice2.jpg <- chevy jo.. "rice" :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hvorfor er det så vanskelig å forstå at begrepet "rice" ikke bare omfatter japsebiler? Enhver bil kan "rices" opp.. Det er bruken av japsetrend som går igjen på alle biler.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Sitat Originally posted by LoCDoG mistet litt "respekten" når de kaller ford for ris ja.. hmm.. først hakker de på alle bilene som følger den ekle moten med enorme vinger og klistremerketuning, så klager de på biler som ikkje følger moten ;) en anelse selvmotsigende.. edit: http://www.laughatrice.com/images/Gallery7/rice2.jpg <- chevy jo.. "rice" :P Er vel det at bilene der generellt er stylet som "ricebiler"..... artig side med masse smakløse biler spør du meg Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareET Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 jævli mange kule biler spørr du meg:cool: Siter Current soundsystem: 1xClarion DXZ928R 1xRockford Fosgate 851x 1xRockford Fosgate 1001bd 2xRockford Fosgate RFD-2210 2XRockford Fosgate FNX-2514 2xInfinity kappa 693.5I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Sitat Originally posted by BareET jævli mange kule biler spørr du meg:cool: Spurte noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 hehe Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Greit nok at rice kanskje ikke er like populært hos alle, men er det strengt tatt nødvendig å drite andre folks biler ut på nettet? Etter min mening blir det for barnslig... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Sitat Originally posted by bmw-bergen Greit nok at rice kanskje ikke er like populært hos alle, men er det strengt tatt nødvendig å drite andre folks biler ut på nettet? Etter min mening blir det for barnslig... Delvis enig. Men når folk styler bilen slik så må de regne med at det ikke går stille for seg. Men jeg synes det er unødvendig å latterliggjøre det på egne sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Sitat Originally posted by nitewlkr Er vel det at bilene der generellt er stylet som "ricebiler"..... artig side med masse smakløse biler spør du meg ghettostylet chevy e ikkje rice då;) men greit, eg tok ikkje den at alle biler kan rices opp ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 genial side :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 skjønte ikke helt konseptet dems, var jo noen biler der som faktisk var helt strøkene og ikke noe å klage på. men noen var i drøyaste laget ja.. men trur de har retta hele greia mot all slags biler som er styla. laugh @ carstyling kunne de vel heller kalt det. hadde skjønt dem om de tok bilder av grell styling og malplasert aluvinger på helt orginale biler, eller noe sånt. konklusjon: ræva konsept, dårlig humor og svette folk ;P det eneste jeg lo av var folka. hehe fy faen å de så ut. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Sitat Originally posted by Celeborn Det er jo plenty av andre biler enn ris der også da. (les: Ford, Volkswagen bl.a) Selvmotsigelse..? Rice betyr ikke japanske biler i motsetning til hva folk tror .. er bare FOLK som stygg styler biler og tror vinyl gir hester .. klassisk idiot med andre ord .. grunnen de blie kalt rice var fordi de fleste av de kjører ... honda .. ja .. honda = Rice king .. (fakta faen .. nekt det alt dere vil .. det er fakta faen) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 detta her blir bare bedre å bedre...nå er vi visst idioter å nå....jaja.. sier bare en ting jeg.. GRATULERER A! Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg