rdl Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by kpkp who gives a shit what they think! :D :D :D utrolig barnslig av dem bare... jasså... føler deg truffet fordi du kjører en riskoker med plast? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 hey... lenge siden du fikk de her hjula og denne front fangeren på bilen din? Forsvant nemlig slike hjul og frontfanger på en rød mazda som ble havarert på alnabru i oslo :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Tape-R hey... lenge siden du fikk de her hjula og denne front fangeren på bilen din? Forsvant nemlig slike hjul og frontfanger på en rød mazda som ble havarert på alnabru i oslo :) hehe frontfangern har jeg hatt i over 1 år gitt ;) og felgane kjøpte jeg noe lengere sørover fra martins. Og så er jeg ikke så slum at jeg tar deler fra andre ;P har man først bil så syns jeg man kan ta seg råd til å kjøpe EGENE deler lol Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Mazda323F sier bare 1 ting jeg... riskokern min fliser dritten av kaffetrakter din! lol Kaffetrakter'n min mot riskoker'n din anyday... ;) Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by kpkp det siste innlegget mitt var til kebab guden da... :D hehe det var han som sa at nesten alle honda eiere var idioter..haha! du skal vel ikke rope høyt..... jeg så nemlig noen som lignet deg bak rattet på din bil som rygget ned et STORT reklame skilt på rudskogen i dag.... hva sier du til det?. vingen for stor så du ikke ser noe eller?.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Coolness is in the eyes of the beholder, and its not about what you drive, its about how you drive it, bitches! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 hmm virker som en gjeng med idioter dette her som har svært lite å gjøre på eller utroligt masse fritid :pisser: http://www.laughatrice.com/ :ssip: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg