Gå til innhold

le av ris dot com

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kpkp

detta her blir bare bedre å bedre...nå er vi visst idioter å nå....jaja.. sier bare en ting jeg.. GRATULERER A!

hehehe, bare å overse..

never underestemate the power of rice ;)

sier bare 1 ting jeg... riskokern min fliser dritten av kaffetrakter din! lol

men nå syns jeg det gir litt smak på biler med dekor, kommer jo såklart helt ann på dekoren. det må jo passe inn på bilen og bilens forer. OG DET BEHØVER DERFOR IKKE BETY AT DEN PERSONEN TRUR HAN FÅR XTRA HK AV DEN GRUNN :D bare for å få satt understrek på det.

og styling er som sex, en kjip bil uten styling. er som å bare knulle i misjonær.

mens bil med styling og utseende, er som å ha kamasutra lol lol lol lol

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaja_marlene

I don't think so :)

hehehehe, nå snakka jeg ikke bil da ;P ta humoren... og ta riskoker og kaffetrakter bokstavlig talt.

har du ikke hørt ordtaket "kok ris på minuttet" mens kaffetralter må du faen meg vente i kvarter og lengere om du skal få noe kaffe ut av det. heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

det siste innlegget mitt var til kebab guden da... :D hehe

det var han som sa at nesten alle honda eiere var idioter..haha!

hehe ja nei jeg mente ikke noe mot deg når jeg sa min riskoker drar din kaffetrakter...

er nok på ditt parti her :D så keep on going!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke biler som er all show no go! Kan være greit å gjøre en bil pen, selv om du kun har 90hk, men å prøve å gi inntrykk av at du har 1000++hk er tåpelig (litt satt på spissen)...

Tror det er hele poenget, selv om jeg er litt enig med kpkp om at det er litt dårlig lagt fram her...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg var inne på siden selv, og så mange tøffe biler samt noe rart.. men tenk deg selv å kommet inn på en slik side å finne din egen bil der inne.. da hadde nok en og hver blitt rimelig forbanna og lei seg.. syns ikke det er spessielt snillt gjort.

hele greia dems er at de "disser" styling!

det blir for dumt å påstå at honda er de bilene som "ricer" bilene sine mest... og ingen kan bestemme hva som er fint og ikke fint på en bil. det er vel opp til hvert øye som ser, og gjøre opp sin egen mening.

men det jeg tror er vel egentlig at de guttene på bildene og som har laget siden, er vel i bunn og grunn PR-kåte spør du meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer .. les posten min å se nøye på ordene ..

ikke sier jeg at honda eiere er idioter men det er et kjent fakta at meste parten av Ricere har honda .. (er også en grunn til at folk omtaler Rice lyden som lyden Honda motorer lager ... tenk det.)

og sa jeg ikke stygg styling? ser du ikke ordet stygg?

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

gratulerer .. les posten min å se nøye på ordene ..

ikke sier jeg at honda eiere er idioter men det er et kjent fakta at meste parten av Ricere har honda .. (er også en grunn til at folk omtaler Rice lyden som lyden Honda motorer lager ... tenk det.)

og sa jeg ikke stygg styling? ser du ikke ordet stygg?

Hvordan lyder ris egentlig? Jeg har tre hovedskiller mellom biler/sjåfører; de som tror de har bil, de som vet de har bil, og de som kødder fordi de ikke har bil. Hvor dette kommer inn vet jeg ikke, men jeg tror enkelte amerikanske bileiere har for stor tro på 8erne sine. Kanskje de er misunnelig på folk som har tatt seg litt tid for å få bilen sin good looking. For etter min mening er det rett og slett ikke håp for enkelte amerikanske, de er bare støgg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere kan ta det der seriøst:) Var jo faktisk morsomt;)

Hadde jeg funnet bilen min der hadde jeg sansynligvis skrytt av det i månedsvis, for når bilen min vekker så mye oppmerksomhet at den hadde fått plass på ei sånn side hadde jeg blitt stolt:D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Skjønner ikke at dere kan ta det der seriøst:) Var jo faktisk morsomt;)

Hadde jeg funnet bilen min der hadde jeg sansynligvis skrytt av det i månedsvis, for når bilen min vekker så mye oppmerksomhet at den hadde fått plass på ei sånn side hadde jeg blitt stolt:D

Sett opp et digitalkamera med selvutløser, så står du ved bilen din, peker og ler deg fillete. Så sender du inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider