Gå til innhold

Endelig er bilen senka.......

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Senking gjør underverker (en hver kritiker kunne skrevet senk mer , men 40mm er bedre enn ingenting) :)

Et tips.. Siden du har "2 dørt" bil så lakker dørhåndtaka.. Da blir den ennå mer clean på sidene...

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

Senking gjør underverker (en hver kritiker kunne skrevet senk mer , men 40mm er bedre enn ingenting) :)

Et tips.. Siden du har "2 dørt" bil så lakker dørhåndtaka.. Da blir den ennå mer clean på sidene...

40 mm er mer enn nok synes jeg... Spørs jo litt hvor man bor og hva slags veier det er. jeg vet at jeg ville fått litt problemer med å komme meg hjem med 90mm senka bil:)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gou...40 er nok for meg.....penest symetri hjul/skjerm syntes jeg og som Anne sier......spørs hvor du bor....bor på landet med gårdsvei og skal komme meg på skolen i Tønsberg uansett vær til vinteren så 40 er AKKURAT sånn jeg skulle ha det...er DRITFORNØYD)............

Lesjøfors fjærer og Gule Koni........Helt overlegent........(25% VACN rabatt på Rodin i Oslo...importøren)

vwgolf2....yes...reklamen endelig av......og du da...ikke hvit bil mer?.....syntes det var litt kult jeg da...pga ikke så mange av de..........men hver sin smak........

Gou...jeg har sett lakkerte dørhåndtak....så ja..engang......nice...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt Sonick.....

Nøkkelen er ikke der uten grunn.....den var til bestefar sin Boble som var en av de første bilene her i Larvik......så den er HISTORISK den nøkkelen,så derfor har jeg en Tigergutt som passer på den.....he he.......

Eh...svaggen...hørt om startsperre??????

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider