PoloDude Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Skal vi se om jeg klarer å få ut et bilde her nå............ Nå er streamer av,lister av,40mm senk,reklamen av.....mangler bare en LED pære så rumpa blir komplett foreløpig...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Blei bra det.. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Nå skjønnte jeg jo endelig åssen jeg slenger ut no bilder her.....ikke akkurat et datageni.......flere bilder kjemer imorra...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Senking gjør underverker (en hver kritiker kunne skrevet senk mer , men 40mm er bedre enn ingenting) :) Et tips.. Siden du har "2 dørt" bil så lakker dørhåndtaka.. Da blir den ennå mer clean på sidene... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hvilket merke senkesett har du? Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 pent! blir bra dette. gjorde seg når du fikk av reklamen også! :) bøkeskogen er fiiiiin hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Gou Senking gjør underverker (en hver kritiker kunne skrevet senk mer , men 40mm er bedre enn ingenting) :) Et tips.. Siden du har "2 dørt" bil så lakker dørhåndtaka.. Da blir den ennå mer clean på sidene... 40 mm er mer enn nok synes jeg... Spørs jo litt hvor man bor og hva slags veier det er. jeg vet at jeg ville fått litt problemer med å komme meg hjem med 90mm senka bil:) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Gou...40 er nok for meg.....penest symetri hjul/skjerm syntes jeg og som Anne sier......spørs hvor du bor....bor på landet med gårdsvei og skal komme meg på skolen i Tønsberg uansett vær til vinteren så 40 er AKKURAT sånn jeg skulle ha det...er DRITFORNØYD)............ Lesjøfors fjærer og Gule Koni........Helt overlegent........(25% VACN rabatt på Rodin i Oslo...importøren) vwgolf2....yes...reklamen endelig av......og du da...ikke hvit bil mer?.....syntes det var litt kult jeg da...pga ikke så mange av de..........men hver sin smak........ Gou...jeg har sett lakkerte dørhåndtak....så ja..engang......nice... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Flere bilder......assen......men LED mangler til skiltlys...holderen ligger å venter.......å venter........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Ved Farris......vannet dere drikker på flaske....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Utenom N så er speilbildet også riktig.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Og et siste foreløpig....av Tigergutt som har fått hendene fulle... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Heh... :) "KOOOOM ÅÅÅÅ STTJJEEEELLLL!!!!!!!" Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 antar d var nøkkelen du tenkte på ? FÅr de bilen til å gå med den nøkkelen tror jeg de skal få lov til å ta den :rolleyes: Lite å gjøre på på jobb altså ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Godt sagt Sonick..... Nøkkelen er ikke der uten grunn.....den var til bestefar sin Boble som var en av de første bilene her i Larvik......så den er HISTORISK den nøkkelen,så derfor har jeg en Tigergutt som passer på den.....he he....... Eh...svaggen...hørt om startsperre?????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg