Turbotrille Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Må komme med litt ris til dere,den klokken dere bruker,som det står om når siste post var postet, går en time for seint,greit nok for meg,men ikke alltid lett å huske på.Dessuten er det jo ingen som liker å ha feil heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by turbotrille Må komme med litt ris til dere,den klokken dere bruker,som det står om når siste post var postet, går en time for seint,greit nok for meg,men ikke alltid lett å huske på.Dessuten er det jo ingen som liker å ha feil heller. Gå inn i kontrollpanelet på forumet og sett tidssonen din riktig, da hjelper det nok.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Takk for det,visste ikke at det var hos meg feilen lå,da er alt topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg