Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hahhahahhah! Oh My God! BØNDER, altså!

Hadde en sånn en i Tromsø igår; 100% original BMW E34; champagne-farget, originale alufelger i 15-toms, og en ENORM, grå, aluvinge bakpå; toplans, tilogmed!

Hørte jeg: "smakløst"?

Ser mer harry, blodstyla (ødelagte) biler i byen en på landet.

Her i bygda er det ikke 1 bil med aluminiumsvinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm den S14 der var bare helt nydelig.

Mange synes kanskje stylingen er litt overkill, men er nå sånn de fleste pro drifterene styler bilene sine. den kledde også nesten spoileren synes jeg.

Stylingen er jo langt fra overkill.

Selvom det er mye plastikk har den cleane linjer. Digger "drifte-styling" med den lille "vippen" ut nederst...

Og vingen, det er jo en driftebil så, må jo ha den også ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mer harry, blodstyla (ødelagte) biler i byen en på landet.

Her i bygda er det ikke 1 bil med aluminiumsvinge.

Jeg kan jo føye til at sånn som jeg ser det så er ikke "Bonde" et yrke eller et hint om at han kommer fra landet; for min del er "Bonde" en tilstand, hvilket åpner for muligheten at slike kan finnes i byer også. Et adjektiv, om du vil, som beskriver en person uten smak og stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nevnes at den merceden tråden startet med har krasja. Han fikk sleng i en rundkjøring, vinga hektet seg i et skilt og falt av, og fronten traff autovernet. Vingefestene står igjen på bilen og lykter, skjermer etc. er ødelagt. Fikk ikke tatt bilder for bilen stod i en garasje :(

Hahaha... unskyld at jeg ler! Men vinga hekta seg fast i et skilt... hahahaha så jævla tragisk.. :D

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen er jo langt fra overkill.

Selvom det er mye plastikk har den cleane linjer. Digger "drifte-styling" med den lille "vippen" ut nederst...

Og vingen, det er jo en driftebil så, må jo ha den også ;)

hehe ja helt enig egentlig. får frysninger langt nedover ryggen når jeg ser sånne biler.

Nei synes ikke det er overkill jeg heller, men er nok mange som synes at mange sånne driftingbiler er litt overkill.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_DSC4148_raw_DxO.jpg

Sikkert en rå bil, men HERREGUD for en vinge!!! :roll:

800 HK på bakhjula ja... det er en rå bil!! bane bygget fra eyecandy :D

http://i6.photobucket.com/albums/y209/prizmx/Youngstorget%20-%20Mai%202005/1IMGP2354.jpg motoren.... :rolleyes:

det et en fittestor vinge, men for å holde bilen nede bak, med 380 dekker sååå.... det kreves noe.. :scared

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt bidrag til denne tråden:

diverse6.jpg

Havnet bak denne golfen når jg var en tur i lillestrøm... :scared

Så ikke vledig bra ut med den greia på taket...

Alt for overdrevet etter min mening...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider