Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Men både Mercedesen og Viperen du la ut her er jævlig råe da... seriøst!!

De har nok ikke vingene sine til pynt iallfall...

Dessuten er de fleste bilene du la ut modifiserte i utseendet... det er mye morsommere å le av originale biler med alu. vinger, som Jetta'en over her, og de fleste andre i tråden.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men både Mercedesen og Viperen du la ut her er jævlig råe da... seriøst!!

De har nok ikke vingene sine til pynt iallfall...

Dessuten er de fleste bilene du la ut modifiserte i utseendet... det er mye morsommere å le av originale biler med alu. vinger, som Jetta'en over her, og de fleste andre i tråden.

vet at mercedesen er rå, men viperen liker jeg ikke med den vingen...

skjønner jo at det er morsommere med orginalbiler med ostehøvel men fant ikke den bilen jeg egentlig leita etter, en figur her i byugda som kjørte Sierra Sedan med ombygd ostehøvel.. (enda høyere enn orginalt)

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får løpe bygda rundt og leite og ta bilder da :D

Ser nå at du bor i Modum... har familie oppi der.

Har sett mye fælt oppi der ass, heheh... :P

noen spesielle biler du husker? kanskje jeg vet hvem det er.... kommer såklart an på når du var her sist da...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vaae sin supra må jo ha den vingen der da.. er jo f&f look da.. samme vingen som supraen der.. å panseret er jo laget at toyota da.. el på en måte er jo trd så.. vingen er vel der får å få mere mart trykk trenger det på supraen hans.. går jo som faen da.. mn harry på biler som ikke trenger det.. som små japse biler og 240'r og bmw og slik.. mn på supra, skyline og slike biler må man nesten ha det får å ikke dra rundt i alle svinger...

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray og er vel ikke hvem som helst som kan kjøpe en slik vinge heller...

Går ikke ann å le av denne vingen. På den bilen, er den rå.

(rallybilen har en rieger-versjon av den org. EvoII vingen du ser på bildet)

mbgol27mai2005-004.jpg

PS: Vingen koster 62000,- ulakka hos BOS ;)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den Celica`en var fet jeg, og jeg er originalpolizei numero uno....

Grunnen til at motor ikke prioriteres i Norge er at avgiftssystemet gjør at man ikke har råd til et godt utgangspunkt å bygge på.

Her er mine bidrag til elendigheten... Devil

ikke alle er alu da...

Den første er en som holder til her i bøgda.. påkosta masse penger, men orginal motor...

Celica20praise20the20lowered20side.jpg

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med på denne tråden. Er enig i at de alu-vinger ikke er spesielt pent og det er flere eksempler i tråden som er særdeles over-kill...men - jeg så denne bilen i Rhodos by i sommer og måtte ta bilde av den. Enkelte biler er så gjennomførte at aluvinger utfyller den:

Resize of P7160125.JPG

Resize of P7160124.JPG

Synes den rett og slett er RÅ!

99 Primera GT

Nissan Car Club Norway

http://www.nccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med på denne tråden. Er enig i at de alu-vinger ikke er spesielt pent og det er flere eksempler i tråden som er særdeles over-kill...men - jeg så denne bilen i Rhodos by i sommer og måtte ta bilde av den. Enkelte biler er så gjennomførte at aluvinger utfyller den:

(bilder)

Synes den rett og slett er RÅ!

hva er det som er så gjennomført med denne?

- fangere og skjørter

- lexus lykter

- svak toning av ruter, og alu spoiler Devil

EDIT: glemte, eff-anlegg, iallefall endestuss og dekaler :p

Edit 2: han har også haifinne jo! og han har ikke fjernet vindusviskeren, gjennomført :wonder

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vel kanskje fjernet haifinne antennen og bakrute-viskeren på den hvite, men ellers var den allright den også.

Har ikke så mye å si hvor mye man har gjort med bilen, så lenge resultatet blir bra. Er jo nok av eksempler på folk som legger ned mange mange timer og mye cash i en bil, hvor resultatet ser helt jævlig ut...

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider