Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den der hadde jo faktisk vært knalltøff med noen enkle grep! Hva i alle dager er det som skjer på frontfangeren?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på små japse biler, bmw'er og 240'er...?

Ene M5'en på gatebil er jo råere enn Supraen til Vaa...

Masse folk som trykker masse hest i BMW og Volvo. Dvs. det finnes jo både originale volvoer og bmw'er med mer hest enn det supraen har originalt.

Så det du sier er at om en skyline har 250hk(wow! NOT), så er det jo mye mer vits i at den har vinge enn om en M5 på tusen hk har det? Veldig smart påstand må jeg si...

jeg mente org biler da. jeg mente org 240 og e30 og sånn. det er jo harry, mn på supra og skyline og m5 da mned nermere 1000 hk. så må man jo ha vinge får å holde seg på veien. vaa sin supra hadde jo set dom ut uten vingen da. mn det er min mening.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den vingen er grufull doh

IMG_0863.jpg

Hey hey, leste igjenom tråden her og ka fant eg, gamle bilen min og da er dritt slengin her inne, fy fy anger2 For den vinga er RÅ :pray

Kjører kun biler så e rieger stylling på

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey, leste igjenom tråden her og ka fant eg, gamle bilen min og da er dritt slengin her inne, fy fy anger2 For den vinga er RÅ :pray

Siden vi er inne på det... Kan nevne at lakkering er møkkstygg(trodde noen hadde kræsja bilen inn i en malingsbutikk når jeg så den i virkeligheten). Cupwings på sideskjørt er teit... Hvorfor krom speil når de kan være lakkert i samme farge som bilen? Og som flere har sagt, den vinga er stygg... :hammer

Men et par ting skal du ha... Feite felger og at bilen generelt virket gjennomført uten at jeg studerte den noe særlig...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0863.jpg

Jeg synes faktisk at bilen er fin (som de fleste andre Automote BMWene).

Synes også at lakkeringen er tøff. cheers

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er en nesten lik en her i traktene også :D

Måtte bare kjøre en tur og ta bilde av den i går.. :P

Imag0123.jpg

Imag0125.jpg

Imag0124.jpg

Akkurat sånn vinge hadde jeg på go mazdan min i fjor;) hehe. Hadde også påklistret luftintak. hehe.

Var faktisk to som prøvde å stjele spoileren, å da manglet den 3 bolter... :hammer

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at noen i det hele tatt har sett en E34 318 siden dette ikke finnes, er nok E30 eller E36 ;)

Men synes det er bra at folk gjør slikt med bilen sine... gir jo oss andre en god latter!

JO! Tro det eller ei, men e34 kom som 518i også. Det er jo en del av dem, så rart du ikke har sett det.. Så vet du det også happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider