Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gotta love widebody NSX... Og da er vinge et must... Og ja, de to vingene på bildet er fullt funksjonelle (GruppeM og Taitec, made in Japseland.)

Jannis_J sier at ingen biler kler ALUVINGER, de på nsx'ene er carbonvinger;)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra et design synspunkt synes jeg ikke en alu-vinge ser bra ut, og er i mine øyne noe man setter på fordi det er et nødvendig onde, ikke fordi det er tøft.

Bilen går ikke fortere av det, annet enn i svinger og hvis du har såpass med hester at sliter med feste i 100++, og det ser heller ikke bra ut.

Supraen til Vaa er et godt eksempel, ved siden av all den fæle vinylen som ødelegger en veldig kledelig farge, er det alu-vingen som trekker ned på den bilen. Og se på den høyden, den er jo til og med for høy til brukes som bord i pitstoppen!! Det måtte jo vært det beste bruksområdet for en vinge på størrelse med koldtbordet på Slottet...

Og på en bil som i all hoved kun er til for leking blir det litt feil, ville satt på standard vingen, den er jo bare så sinnsykt pen på den bilen!

Sikkert en HYSTERISK morsom bil å kjøre, men jeg trukke jeg ville blitt sett i den, synes egentlig bilen er ganske stygg som helhet...

Detta blir jeg sikkert lynsja for... :iconsm

Hjelper det å føye til at jeg liker BMW'n til VS motor og Cossien til Hafsengen? :D

er egentlig helt enig, aluvinge ser som oftest helt grusomt ut, men supra vingen er pen da :) men han derre Vaa prøver vel å etterligne Fast And The Furious supraen, er vel derfor den ser sånn ut. synes det stod at det var pga den filmen han likte supra.

denne bilen kunne vært mye kulere med en annen eller ingen spoiler:

DCP_5700.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den. passer ikke Morten. den var bare stygg. ser jo så f***s domt ut med vingen neste på taket da.

jeg synes ihvertfall den er fin..det synes onkelen min også som hadde den før og satte på vingen..solgte den til en 18-åring fra trøndelag..noen her på forumet??

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider