Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det så ikke særlig pent ut nei!! :( :(

I mine øyne var felgene altfor store og åpne også... men det handlet jo ikke tråden om.

 

Synes CRX kler kun original vingen, eller Mugen vingen.

Eller helst ingen vinge...

 

bak.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg synes ihvertfall den er fin..det synes onkelen min også som hadde den før og satte på vingen..solgte den til en 18-åring fra trøndelag..noen her på forumet??

 

aluvinge er desverre blitt en fjortiss mote.... kiddie

 

kan ikke annet si enn at du må gro opp, CRX'n så ikke ut nei! knock

mvh. meg

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aluvinge er desverre blitt en fjortiss mote....

Jeg må si meg helt enig. Om en bil nå for tida skal klare å flyte en aluvinge må hele pakken være i samme stilen og bilen som ligger til grunn er nesten helt nødt til å være en Japansk sportsbil av bra kaliber (Skyline GT-R, Silvia S15, Honda S2000/NSX etc. etc.). Og så det åpenbare da, vingen i seg selv kan ikke være stygg eller laget av Torshov; eksempel, Vaa Supraen og de fleste av bilene i denne tråden - vingen ruinerer hele bygget deres. Men med litt flaks nå, så blir disse vinkelrette aluvingene faset ut av carbon 3D-typer á lá de vi finner på NSX'ene her i tråden.

 

Men for all del - smak og behag. Hvis folk på død og liv er helt nødt til å redusere sin bil til den laveste klassen som finnes i samfunnet (ricer) via en upassende aluvinge så må de for all del få lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg helt enig. Om en bil nå for tida skal klare å flyte en aluvinge må hele pakken være i samme stilen og bilen som ligger til grunn er nesten helt nødt til å være en Japansk sportsbil av bra kaliber (Skyline GT-R, Silvia S15, Honda S2000/NSX etc. etc.). Og så det åpenbare da, vingen i seg selv kan ikke være stygg eller laget av Torshov; eksempel, Vaa Supraen og de fleste av bilene i denne tråden - vingen ruinerer hele bygget deres. Men med litt flaks nå, så blir disse vinkelrette aluvingene faset ut av carbon 3D-typer á lá de vi finner på NSX'ene her i tråden.

 

Men for all del - smak og behag. Hvis folk på død og liv er helt nødt til å redusere sin bil til den laveste klassen som finnes i samfunnet (ricer) via en upassende aluvinge så må de for all del få lov til det.

 

med Ricer mener du japse entusiaster eller folk med alu vinge? aneglsmili

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ihvertfall den er fin..det synes onkelen min også som hadde den før og satte på vingen..solgte den til en 18-åring fra trøndelag..noen her på forumet??

 

Da tviler jeg på at de er ærlige. Men når det er sagt, så er det eieren av bilen som bestemmer hva som skal settes på bilen. Heldigvis er det fri vilje her i landet, og liker onkelen din vingen står han fritt til å montere den, og like det han ser. Men vi har også yttringsfrihet, og den vingen så absolutt ikke bra ut i mine øyne. Krasjer fullstendig med bilens design.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med Ricer mener du japse entusiaster eller folk med alu vinge? aneglsmili

 

Snakker nok om japse-entusiaster flest. :D

 

Selvsagt finnes det noen få anstendige mennesker der og, men alt for få.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker nok om japse-entusiaster flest. :D

 

Selvsagt finnes det noen få anstendige mennesker der og, men alt for få.

 

For all del, skjær alle over en kam. Gå inn på jtuned.com. Har sett litt på forumet der inne, og har enda til gode å se en overstylet bil som ikke har den gode JDM-looken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, skjær alle over en kam. Gå inn på jtuned.com. Har sett litt på forumet der inne, og har enda til gode å se en overstylet bil som ikke har den gode JDM-looken.

 

Så ved å si folk flest, så mener jeg alle? Nå får du gi deg... Har enda til gode å komme på noen slags arrangement og se flere trimma japser enn styla japser jeg da. De fleste går for luftfilter, bråkete enderør og en oppkjefting frontfanger med hønsenetting. Ikke performance. "Mykje uill og lite bæ", for i sitere et genialt uttrykk.

Det samme gjelder forresten i alle miljø, nok av oppkjeftige amcars på treff med en slapp 350, brede hjul og bråkete eksos. Samme kan vel sies innen tysker-miljøet og. Tror vel du må lete en stund blant medlemmene i VW-Audi Club Norwegen for å finne noe annet en styla Golfer og Poloer uten anstendige mods (Motor). zzzz

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel du må lete en stund blant medlemmene i VW-Audi Club Norwegen for å finne noe annet en styla Golfer og Poloer uten anstendige mods (Motor). zzzz

 

Tok et kjapt søk blant medlemmenes biler, og av de vel 3000 bilene som er registrert fant jeg 300 S-Audier, altså S2-S4-S6 osv..

Så kommer f,eks alle 1,8T i tillegg som jeg ikke gadd å søke på.. :kiss

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår