Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hadde film av Camryen på den forrige mobilen, men klarte å ødelegge telefonen violin :D

Så en vanvittig stygg bil idag, en Toyota Aygo :scared

Den hadde midtmontert eksos bak og greier:D

Jeg lover at fra Nå av skal jeg begynne å ta bilder av det jeg ser..:D

Jeg har også sett den Aygo'en du snakker om! syns den var grisefet!yodude

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde film av Camryen på den forrige mobilen, men klarte å ødelegge telefonen violin :D

Så en vanvittig stygg bil idag, en Toyota Aygo :scared

Den hadde midtmontert eksos bak og greier:D

Jeg lover at fra Nå av skal jeg begynne å ta bilder av det jeg ser..:D

så du denne i sarp/frekrikstad? hel sotede ruter og spoiler?

Fant denne u-galante galanten på nett:

galant%20eksos%20005.jpg

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. har sett den når jeg har hatt helge perm der oppe.. stygg vinge.

lillebror: hva sa BT på eu kontrollen din?

Kort sagt så sa de mye...! Skulle ha en litt snill eu, så jeg slapp og demontere alt som jeg ikke var godkjent( Sulle godkjenne men skulle bli helt ferdig først, så jeg skulle da ta en eu så lenge ettersom jeg hadde godt langt over tida):hammer men da dukket det opp kontoll på stedet der jeg tok eu og de gikk over hele bilen,,,, så nå må jeg til dem.. (sorru o.t)

Kjør først du.. så venter jeg på deg der..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi butikken i Tromsø hær iste, da jeg så en Hyndai accent (orginal) bortsett fra alu spoilern bakpå:P måtte bare ståppe litt lengre ned i gata å vente til han komm forbi^^

haha7xj.jpg

haha23mg.jpg

Haha, Chris! Den er bare sååååå harry. I tillegg har den blå led lys på spylerne til frontruta. Eieren bor rett ovenfor skolen vår med trykkbasset om du har lyst å se mer på den nydelige skapningen ;)

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Chris! Den er bare sååååå harry. I tillegg har den blå led lys på spylerne til frontruta. Eieren bor rett ovenfor skolen vår med trykkbasset om du har lyst å se mer på den nydelige skapningen ;)

Hehe æ vet^^ har sedd den et parr gang tiliere uten å tænke nåkka mere på det:P bor jo ikke langt ifra trøkkbassenge skjøll hehe;)

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider